Metal Jule-sange
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-11-04 18:47

Har selv:
Type O Negative - Red Water
KoRn - Jingle Balls

Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

Fra : zcully

Dato : 30-11-04 19:12

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
> Har selv:
> Type O Negative - Red Water
> KoRn - Jingle Balls
>
> Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

Red Warszawa - Julemandens selvmordsbrev

/Zcully

Fra : Lars Petersen

Dato : 30-11-04 19:14

Hvad med King Diamonds "No presents for Christmas". Den holder jo hele vejen

/lars

Fra : Dopedog

Dato : 01-12-04 10:59

> Hvad med King Diamonds "No presents for Christmas". Den holder jo hele
> vejen
>
> /lars

Ja og så er det jo rigtig metal modsat popKoRn :)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-12-04 15:45

> Ja og så er det jo rigtig metal modsat popKoRn :)

Nu er KoRn ikke faldt helt over til den "lyse" side. De er trods alt ikke
Linkin Park. Og hvis man ser bort fra Did My Time, Y'all want a Single og
muligvis Everything I've Known... Så har man altså et godt ikke specielt
poppet album.

Fra : Dopedog

Dato : 04-12-04 11:55

> [...]
> muligvis Everything I've Known... Så har man altså et godt ikke specielt

Pop står for populært og hver gang KoRn udsender en ny CD/single bliver de
voldspillet på (e)M(p)T(y)V. KoRn ER et popband, take it or leave it!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-12-04 14:22

> Pop står for populært og hver gang KoRn udsender en ny CD/single bliver de
> voldspillet på (e)M(p)T(y)V. KoRn ER et popband, take it or leave it!

*slår Dopedog med en Harry Potter-bog* Det er de ikke. De har haft
pop-numrer, men deres albums har aldrig været poppede... Måske bortset fra
Untouchables. Men det er sgu noget bedømmende pis du fyrer af. Selvom
Deftones også har mange hits gør det heller ikke dem til et pop-band. Du
skal sgu lade være med at komme med sådan nogle beskyldninger. Der er stor
forskel på et rendyrket pop-band som Linkin Park og så KoRn.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 04-12-04 17:04

Dopedog wrote:

> Pop står for populært og hver gang KoRn udsender en ny CD/single bliver de
> voldspillet på (e)M(p)T(y)V. KoRn ER et popband, take it or leave it!

Dit had til rigtig musik klæder dig ikke!

Fra : MJ23

Dato : 30-11-04 20:10

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Har selv:
> Type O Negative - Red Water
> KoRn - Jingle Balls
>
> Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

Jeg kender en der hedder "I've got a boner for christmas"... Kan ikke lige
huske hvem der har lavet den. Men meget sjov sang....

/MJ23

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-11-04 20:35

> Jeg kender en der hedder "I've got a boner for christmas"... Kan ikke lige
> huske hvem der har lavet den. Men meget sjov sang....

Den er med Nerf Herder, hvis det skulle have nogen interesse.

Fra : Kong Kent

Dato : 30-11-04 20:49

> Type O Negative - Red Water
> KoRn - Jingle Balls
>
> Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

AC/DC: Mistress For Christmas (fra pladen "The Razors Edge")

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : MJ23

Dato : 30-11-04 20:52

> Jeg kender en der hedder "I've got a boner for christmas"... Kan ikke lige
> huske hvem der har lavet den. Men meget sjov sang....
>

> /MJ23

Har fundet gruppen.... De hedder: Nerf Herder - FEDT "Rock nummer"

Fra : Dag Stinus

Dato : 30-11-04 22:39

> [...]
> Type O Negative - Red Water
> KoRn - Jingle Balls
>
> Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

Merry Axemas med bl.a. Jeff Beck, Joe Satriani, Steve Vai, Joe Perry, Alex
Lifeson og Rithie Sambora i numre som Rudolph the Red-Nosed Reindeer, Jingle
Bells og The Little Drummer Boy samt Merry Axemas vol. 2 med bl.a. Steve
Lukather, Zakk Wylde, John Sykes og Ted Nugent i numre som The Christmas
Song, Sleigh Ride og White Christmas.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-11-04 23:19

Søren Kjeldsen wrote:
> Har selv:
> Type O Negative - Red Water
> KoRn - Jingle Balls
>
> Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

Pretty Maids - In Santa's Claws (hedder den ikke det?)

Søren

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 01-12-04 14:09

Søren Nielsen skrev...

> Pretty Maids - In Santa's Claws (hedder den ikke det?)

Jo, den gør. De har såmænd også lavet "A Merry Jingle" fra samme EP. Mon
ikke vi får lov til at høre begge på Horsens Ny Teater den 17. december? Jeg
tror det

- r -
Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Jacob

Dato : 01-12-04 09:07

On Tue, 30 Nov 2004 18:47:02 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

Bangin' Around the Christmas Tree:
http://www.blooddawn.de/revmain.php3?showRevID=173

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 01-12-04 10:49

On 2004-11-30 18:47:02 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> said:
> Har selv:
> Type O Negative - Red Water
> KoRn - Jingle Balls
>
> Har brug for mange flere... Gider i at hjælpe?

Der er også The Vandals' julealbum "Oi! to the World" fra 1996. De er lidt
i dur med Nerf Herder (eller måske skulle man sige omvendt).

mvh
Mikkel Eide Eriksen