hvad hed gruppen/duoen nu
Fra : Poul E M

Dato : 30-11-04 11:39

Hej
Hvad hed den pige duo nu hvor hende Lotte fra en børneudsendelse, (nej ikke
Anne og lotte og som også optræder i hundinge storcenter.
jeg tror det var i sidst i 80erne først i 90erne de var fremme

Med venlig hilsen
Poul E Møller

Fra : Poul E M

Dato : 30-11-04 11:41

to sek efter slog det mig jo selvfølgelig lige, det var da vist snapshot var
det ikke
nu har jeg gået i næsten en uge og tænkt på det fordi jeg så hende i en
åndsvag reklame

Med venlig hilsen
Poul E Møller

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 30-11-04 16:14

"Poul E M" <pollefyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> det ikke
> nu har jeg gået i næsten en uge og tænkt på det fordi jeg så hende i en

Hvis Lotte Marcussen fra Snapshot har været vært i et børneprogram, så lyder
Snapshot rigtigt. Var så også den ene halvdel af duo'en Kenny & Lotte til
MGP med melodien Alt det som ingen ser...

M.V.H.....Benny..

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 30-11-04 20:11

Benny Mortensen 9380 wrote:

> Var så også den ene halvdel af duo'en Kenny & Lotte til
> MGP med melodien Alt det som ingen ser...

Ja, og den tekst har jeg aldrig brudt mig om.

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 23:31

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Ja, og den tekst har jeg aldrig brudt mig om.

Nådada

---

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 05-12-04 02:55

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Ja, og den tekst har jeg aldrig brudt mig om.

Næh, den var der vist mange der fik galt i halsen.... Men det var vel de
samme moralske opstød, som der opstod da Gustav Winckler's & Birthe Wilke's
kys blev lige langt nok, fordi de ventede på et tegn udefra, som desværre
( eller måske heldigvis ) aldrig blev givet ...

Men sjovest var alligevel Gustav's gamle nummer " Salami " som folk fik
lavet om til noget skrækkeligt noget.... Sjovest var det dog at høre dem
forklare bagefter, hvordan de kunne få en sang om en spegepølse til at være
sjofel og oversexet

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Larsen

Dato : 01-12-04 21:14

den unge mand hedder søren jeg tror nok at de var morgenværter på tv danmark
lave vistnok en enkelt cd med musiken fra deres udsendelse.
mange analoge hilsner
bo larsen
viborg