info ang. billetter på train - århus
Fra : anrs

Dato : 27-11-04 17:57

sælges der normal billetter fra indgangen på train. (helt specifikt til
Illdisposed i aften)
skal lige vide om det kan betale sig at tage chancen og kører de 50km

anrs

Fra : Steen Schmidt

Dato : 27-11-04 19:28

anrs wrote:

> sælges der normal billetter fra indgangen på train. (helt specifikt
> til Illdisposed i aften) skal lige vide om det kan betale sig at tage
> chancen og kører de 50km

Jeg undrer mig mere over at jeg ikke var klar over Illerposen spillede
på Train i aften - jeg sidder kun et par km væk. Damnation!

Mvh
Steen

Fra : anrs

Dato : 28-11-04 10:35

tog chancen - det gjorde de sku. og det var skønt - arh...

> Jeg undrer mig mere over at jeg ikke var klar over Illerposen spillede
> på Train i aften - jeg sidder kun et par km væk. Damnation!

Hvad nu hvis: jeg vidste de skulle spille - men var usikker på om jeg
kunne. Fandt ud af at det kunne jeg (i sidste øjeblik). ????

> Mvh
> Steen

hm tak for svaret - "et par km fra Train"

anrs

Fra : Lina

Dato : 28-11-04 11:19

> tog chancen - det gjorde de sku. og det var skønt - arh...

Hvordan var Fairytale Abuse? Jeg ville gerne have set dem, men var desværre
forhindret i at tage afsted :/

Mvh. Lina

Fra : anrs

Dato : 28-11-04 11:48

Lina wrote:
> Hvordan var Fairytale Abuse? Jeg ville gerne have set dem, men var desværre
> forhindret i at tage afsted :/

Nu er jeg en gammel hund og er efterhånden blevet noget kræsen/ensidig.
Jeg syntes det er lækkert at der fortsat kommer unge bands der gidder
spille tråd og Fairytale Abuse er helt sikkert på vej. På mig virker de
blot noget unge - de har ikke spillet nok sammen. Det er ikke så
overbevisende og tight som man kunne ønske sig. Specielt syntes jeg
Keyboardet kunne trænge til en opstrammer - jeg mener faktisk at hendes
timing var ret meget ved siden af til tider. Skulle jeg bestemme havde
trommerne været mere detaljerede og ikke så meget bom - tak ac-dc agtige.
Trods kritikken syntes jeg at de var absolut hør-værdige. Der er rigtigt
mange fede passager og de trykker den da af.
Jeg ved ikke hvor meget af min kritik går på selve genren - og hvor
meget der skal tilskrives bandet selv. Jeg syntes bare ikke det er fedt
at være tegnet i hovedet og skrige så meget - når sangeren faktisk var
en ret stabil growler.

Et spændene bekendtskab.

Som en stor kritik skal det siges at de kun fik lov til at spille ½ time
- det er fame for tamt. Jeg syntes generelt Train personalet havde
vældig travl med at få lavet stedet om til diskotek - næsten inden
koncerten var færdig - pføj.

anrs