ID søges på gaaaamelt techno track
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 25-11-04 13:56

Det pågældende nummer er fra engang i starten af 90´erne.
I starten af nummeret hører man et tandlægebor og så en mand der
skriger rigtigt højt imens der bores og så starter nummeret op i
noget meget heftig techno.
Jeg ved det ikke er meget at gå efter, det er også mange år siden
jeg selv hørte det til en techno fest.
Men kan nogen genkende nummeret ud efter den oplysning ?

Sejersen.

Fra : Thomas Christensen

Dato : 26-11-04 12:13

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 26-11-04 16:34

Thomas Christensen <thomas@cs.aau.dk> wrote in

> On Thu, 25 Nov 2004, it was written:

> Der kan muligvis være tale om Autechres Cavity job, som jeg mindes
> starter på den måde.
>
> AUTECHRE - cavity job
> HARDCORE RECORDS(UK)
> HARD003
> 12"
> 1991

Ser ud til at være svær at skaffe idag.
HTFR har listet den som "rare techno classic" og sidst de havde den var
i 1999, selv min tyske vinyl pusher der normalt kan skaffe næsten alt
har den ikke i deres udvalg, suk.
Men tak for info.

Sejersen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-11-04 00:36

> [...]
> HTFR har listet den som "rare techno classic" og sidst de havde den var
> i 1999, selv min tyske vinyl pusher der normalt kan skaffe næsten alt

There is always.... the "dark" side...
Du kender vejen, tag den blot.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 27-11-04 11:52

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in

> There is always.... the "dark" side...
> Du kender vejen, tag den blot.

Kender "the darkside of the force", den prøvede jeg først
Men de er desværre også meget tomme for den klassiker.

Fra : Holst

Dato : 27-11-04 12:58

Mr. Sejersen wrote:

> [...]
> HTFR har listet den som "rare techno classic" og sidst de havde den var
> i 1999, selv min tyske vinyl pusher der normalt kan skaffe næsten alt

Søgte lidt og fandt: http://www.last.fm/music/Autechre/Cavity%20Job

Jeg ved ikke helt, hvad det er for et slags sted.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 27-11-04 13:46

> Søgte lidt og fandt: http://www.last.fm/music/Autechre/Cavity%20Job
>
> Jeg ved ikke helt, hvad det er for et slags sted.

Ligner en slags webradio station hvor man kan lytte til numrene.
Men der kan ikke etableres kontakt til serveren hvor numrene skulle
ligge, desværre.
Man får blot en eller anden uforståelig windows fejlbesked.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 27-11-04 14:29

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote in

> [...]
> ligge, desværre.
> Man får blot en eller anden uforståelig windows fejlbesked.

Prøver alt.binaries grupperne for at høre om det skulle være så
heldigt at en ligger inde med den.

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 28-11-04 01:20

On 2004-11-26 12:12:32 +0100, Thomas Christensen <thomas@cs.aau.dk> said:

> On Thu, 25 Nov 2004, it was written:

> Der kan muligvis v=E6re tale om Autechres Cavity job, som jeg mindes
starte=
> p=E5 den m=E5de.
>
> AUTECHRE - cavity job
> HARDCORE RECORDS(UK)
> HARD003
> 12"
> 1991

Hvis det er den, indeholder den også en masse manipulerede stemmer. Er det
noget der ringer klokker?

Jeg har den, prøv at sende mig en mail, så kan vi finde ud af noget. Husk
at fjerne FJERN.

mvh
Mikkel Eide Eriksen