Det´fandme utroligt, du! (jazz)
Fra : Steen B. Jensen

Dato : 25-11-04 10:00

Jeg har lånt en jazz plade, jeg faktisk ka' li'!

For at sige det mildt, så har jazz overhovedet ikke min interesse, men
jeg har lånt en plade med Robert Miles og Trilok Gurtu.....pladen hedder
faktisk "Miles_Gurtuk".

Når alt kommer til alt, så er det osse en meget ujazzet plade - jeg vil
nærmere kalde det en new age- freestyle jazz - indisk beroligende balsam
for øregangen.
Nogen husker måske lydsporet til Twin Peaks serien, og syntes man det
var spændende, så er dette sikkert osse interessant.

Kommer man i nærheden af omtalte produkt, så skulle man måske liiige
give det en chance.

--
STEEN
-Først citatet

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-11-04 15:09

Steen B. Jensen wrote:
> [...]
> var spændende, så er dette sikkert osse interessant.
>
> Kommer man i nærheden af omtalte produkt, så skulle man måske liiige

Trilok Gurtu styrer...!

Check hans solo-ting, og Ralph Towners orkester Oregon, hvor Trilok
Gurtu også medvirker. Mener også han har spillet med Zawinul Syndicate.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 25-11-04 11:41

Sune Salminen skrev i meddelelsen ...

>Trilok Gurtu styrer...!
>
>Check hans solo-ting, og Ralph Towners orkester Oregon, hvor Trilok
>Gurtu også medvirker. Mener også han har spillet med Zawinul Syndicate.

For slet ikke at nævne hans medvirken på Bill Laswells produktioner
(Material, Ginger Baker, etc.,etc.).

hvm

Fra : Niels Overgård

Dato : 30-11-04 10:26

"Henrik Veber Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> For slet ikke at nævne hans medvirken på Bill Laswells produktioner
> (Material, Ginger Baker, etc.,etc.).
>
> hvm

For ligeledes at nævne at vor egen Chris Minh Doky har samarbejdet med ham
flere gange.
mvh
Niels