W:O:A 2005 - allerede stort line-up!!
Fra : Kong Kent

Dato : 24-11-04 21:38

Jeg nævner i flæng:

Illdisposed (DK)
Mercenary (DK)
Marduk - norsk black-metal
Obituary - gendannet dødsmetal fra Florida. Legender!!

Og til de old-school:

Accept
Overkill

samt:

Nightwish
Edguy

Det tegner sig allerede til at blive det helt store på WACKEN OPEN AIR 2005.
Min billet bliver købt mens der stadig er en "X-Mas Special"-pakke! Det kan
kun blive godt.

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 26-11-04 02:18

:)

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : bettersexinc

Dato : 27-11-04 14:12

"Jacob Dinesen" <j@*RE*cob*MO*dinese*VE*n.net> wrote in message
> [...]

Det lyder særdeles interessant !
Hvor afholdes Wacken Open Air ?

bsi

Fra : Kong Kent

Dato : 27-11-04 16:23

> Det lyder særdeles interessant !
> Hvor afholdes Wacken Open Air ?

I Wacken.

(seriøst: læs www.wacken.com , og kan så fortælle, at Wacken er en tysk by
der ligger små 150 km. syd for grænsen. For os der bord nord for Limfjorden
er der ca. 500 km., så inkl. 20 min. pit-stop i Poetsch og Otto Duborg
bliver det til en køretur på lidt over 5 timer. Lige til at overkomme. Fed,
fed festival. Bør opleves!!)

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com