Sv: Browser gentager submit
Fra : "Jan Hallin"

Dato : 18-05-01 14:29

Undskyld det lange miskmask - som jeg ovenibøbet fik sendt to gange - øvøv.
Det var en dum fejl fra min side, som jeg beklager meget dybt...

Med hensyn til forslaget om to sider: Får jeg så ikke et sikkerhedsproblem? Når admin-siden er endelig færdig vil jeg beskytte den med PHP Authorization, men hvis formen ligger i et særskilt dokument vil en snu hacker jo kunne skrive til min database af bagvejen... eller hur?

Mvh Jan Hallin

--
Posted from fe100.worldonline.dk [212.54.64.211]

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 18-05-01 14:40

On Fri, 18 May 2001 13:28:38 +0000 (UTC), hallin@dj-freelance.dk ("Jan
Hallin") wrote:

>Undskyld det lange miskmask - som jeg ovenibøbet fik sendt to gange - øvøv.

men dit problem er der stadig... fix det i en test-gruppe og vend
tilbage.

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Dann Søjberg

Dato : 19-05-01 11:27

""Jan Hallin"" <hallin@dj-freelance.dk> wrote in message

[Cut]

Men hvad med at nulstille dine variabler når du har sat dem ind i databasen
første gang og så lige checke på om dine variabler er tomme inden du smider
dataerne i databasen?

Burde virke

hvis variabler ikke tomme så
sæt i databasen
ognulstil variabler (eller unset)

--
Posted from fe100.worldonline.dk [212.54.64.211]