Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til rødøjne reduktion søges.
Fra : Jakob

Dato : 02-12-04 19:35

Jeg er på jagt efter et godt shareware program til rødøjne reduktion.
Noget i stil med redeyepilot ville være at foretrække da det program er
kendt af ham der skal bruge det :+)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : OCB

Dato : 02-12-04 20:48

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja, det er utroligt hvad man kan på internettet.. Søge ordene var "red eye
reduction" på Download.com.. Her ses resultatet..
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=red+eye+reduction&tg=dl-2001

Ellers er der jo det du selv nævner:
http://www.snapfiles.com/get/redeyepilot.html

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
www.condrup.dk

Fra : Jakob

Dato : 03-12-04 00:09

> Ja, det er utroligt hvad man kan på internettet.. Søge ordene var "red eye
> reduction" på Download.com.. Her ses resultatet..

Ja ja ja jeg er jo ikke helt idiot, kan skam godt søge efter et program
selv.. Grunden til at jeg spøger her er for at undgå at afprøve en stak
programmer der evt. ikke egnede alligevel.

> Ellers er der jo det du selv nævner:
> http://www.snapfiles.com/get/redeyepilot.html

Yes nu skal de jo netop ikke være det program, men jeg kan se at jeg har
begået en "fejl" skulle have skrevet freeware ikke shareware, hvis det
skulle have været det program jeg nævnte kunne jeg jo bare hente det
selv, har fattet at man kan skrive navnet i google og så kommer der nok
noget relevant.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : OCB

Dato : 03-12-04 01:13

> [...]

skulle have været det program jeg nævnte kunne jeg jo bare hente det
selv, har fattet at man kan skrive navnet i google og så kommer der nok

Nu er der for det første ikke nogen som har kaldt dig en idiot, altså udover
dig selv - Korrekt, du skulle nok have formuleret det anderledes. Mht
freeware, kan ikke hjælpe dig da jeg ikke bruger nogle deciderede red eye
programmer og slet ikke freeware. Iøvrigt har jeg aldrig røde øjne på mine
billeder, men dette har sin forklaring. Mit bud er til dig, hent et par af
de freeware på download.com og test dem, de fylder ikke alverden og kan
sikkert ret hurtigt testes..

Mvh Ole

Fra : Jakob

Dato : 03-12-04 18:39

> Nu er der for det første ikke nogen som har kaldt dig en idiot, altså udover
> dig selv

Ahh det har jeg nu ikke, jeg har skam MEGET høje tanker om mig selv

Mit bud er til dig, hent et par af
> de freeware på download.com og test dem, de fylder ikke alverden og kan
> sikkert ret hurtigt testes..

Jeg prøver det af, jeg vil heller ikke selv bruge den slags, det er til
min far, spørgsmålet var mest for at undgå en masse tests

Venlig hilsen

Jakob