Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon har succes :(
Fra : enrico

Dato : 02-12-04 14:45

Jeg har bestilt et objektiv fra Canon (ved en dansk fotogrossist), men
pga. den store Canon-succes er der lang leveringstid :(

Nogen, der ved om man nu og her kan købe en 100mmm 2,0 til levering
straks?

-enrico

Fra : CS

Dato : 02-12-04 16:39

Dette fantastiske objektiv måtte jeg også vente på i flere måneder - og jeg
måtte istedet købe en 70-200/2.8 IS

Der er iøvrigt en 100/2.0 til salg i DBA, men han er for dyr i forhold til
hvad den koster i nypris - måske han kan handles lide ned

Fra : Mogens Hansen

Dato : 02-12-04 20:22

"enrico" <enricoool@hotmail.com> wrote in message
> [...]

[8<8<8<]
> Nogen, der ved om man nu og her kan købe en 100mmm 2,0 til levering
> straks?

Kamerahuset har ifølge deres hjemmeside (http://www.kamerahuset.dk/) den på
lager til kr. 3.995

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : enrico

Dato : 03-12-04 11:36

On Thu, 2 Dec 2004 20:21:45 +0100, "Mogens Hansen"
<mogens_h@dk-online.dk> wrote:

>Kamerahuset har ifølge deres hjemmeside (http://www.kamerahuset.dk/) den på
>lager til kr. 3.995

Det havde de bare ikke alligevel :) Den var ikke slettet fra
lagerlisten. Jeg vil checke ham på DBA.

- ellers tak for svarene.

-enrico