Fumle hos lægen
Fra : Anders

Dato : 18-05-01 13:43

Hej allesammenk, inkl. Gitte

Puha så oprandt dagen hvor Fumle skulle kastreres, øremærkes og
vaccineres. Jeg skal hente ham her kl. 15.00 og gud hvor er jeg
nervøs. Håber dælme det er gået godt. Jeg ville ikke overvære noget af
det, for jeg tror ikke jeg sådan 100 % ville kunne klare det :/
Anyways, det er jo for Fumle's eget bedste så nu skal han hjem og
passes i weekenden.

Jeg poster nok igen lidt senere, hvis Fumle giver mig lov.

/Anders

Fra : Gitte J.L

Dato : 18-05-01 14:18

Det skulle lyde, som når man smutter mandler...kastreringen altså og
jeg tror også jeg ville få det skidt, hvis jeg skulle overvære den slags.
- Gitte

Fra : Anders

Dato : 18-05-01 14:33

On Fri, 18 May 2001 15:18:00 +0200, "Gitte J.L" <gjlo98@hum.auc.dk>
wrote:

>Det skulle lyde, som når man smutter mandler...kastreringen altså

Oh ok :) Vi er hjemme nu. Han er lidt rundt på gulvet men går stille
rundt og ser egentligt situationen taget i betragtning ok ud !

Og lægen var klinikken på Amagerbrogade 174 hvis nogen vil vide det.
Jeg er indtil videre tilfreds med behandlingen.

>- Gitte

Anders

Fra : Maria Fabæch

Dato : 19-05-01 08:41

Hej
Jeg har set det - da Lucas skulle kastreres. Dyrlægen kom hjem til mig og
kastrerede katten på køkkenbordet. Og det ser også ud somom man smutter
mandler. Det er ikke en stor ting når det er en hankat. Det eneste jeg
syntes var ulækkert var, at da dyrlægen var gået, så jeg at der lå et stykke
sædstreng i vasken--- Fik jeg lige gjort rent!!

MVH Maria

http://hjem.get2net.dk/maria

Fra : Anders

Dato : 19-05-01 12:25

Her et lille døgn efter jeg hentede ham kan jeg berette om at han er
helt ok, intet at bemærke dér ! Han er dog allerede mere rolig end han
plejer, så mon ikke det virker :)

/Anders

Fra : CCR

Dato : 22-05-01 20:24

Mon det ikke kun er os mænd der virkelig forstår Fumle

Fra : Anders

Dato : 24-05-01 11:44

On Tue, 22 May 2001 21:24:09 +0200, "CCR" <ccr@sol.dk> wrote:

>Mon det ikke kun er os mænd der virkelig forstår Fumle

Jo - det tror jeg også *kigger sig i skridtet*

heh :)

/Anders

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-05-01 13:10

> On Tue, 22 May 2001 21:24:09 +0200,

> Jo - det tror jeg også *kigger sig i skridtet*
>
> heh :)

Fandt du noget? hihi

--
Nina El Falaki