Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt fotoudstyr - findes det i Prag ?
Fra : Casper

Dato : 29-11-04 21:21

Hej gruppe

Jeg skal til Prag her i december... kan det betale sig at shoppe lidt foto
udstyr dér ? Er der nogen der har et bud/link til hvor i Prag evt ?

Eller er jeg helt galt på den ???

Det jeg har, Nikon D70+kit objektiv+AFD 50mm 1.8, og det jeg evt skal ud
efter er: Nikon SB800, evt noget hurtigere AF tele zoom end den sigma jeg
har (70-300). og evt et lystærk evt zoom objektiv...

Nogen forslag ???

Mvh. Casper

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-11-04 21:24

"Casper" <casper_awh@hotmail.com> wrote in news:41ab84bf$0$66405$14726298
@news.sunsite.dk:

> Jeg skal til Prag her i december... kan det betale sig at shoppe lidt foto
> udstyr dér ? Er der nogen der har et bud/link til hvor i Prag evt ?

http://groups.google.com/groups?
q=prag&hl=en&lr=&group=dk.fritid.foto&scoring=d

Check link nummer 2

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 29-11-04 22:03

On Mon, 29 Nov 2004 21:21:21 +0100, "Casper" <casper_awh@hotmail.com>
wrote:

>Hej gruppe
>
>Jeg skal til Prag her i december... kan det betale sig at shoppe lidt foto
>udstyr dér ? Er der nogen der har et bud/link til hvor i Prag evt ?

Tjekkiet er jo en del af EU, så der er nok grænser for hvor meget
billigere importerede japanske varer vil være der ifht. herhjemme. Der
er også kun en lille momsfordel, idet den tjekkiske moms er 22 %.

Tyskland er formentlig billigere, da markedet er større og
konkurrrencen lige så - og så er momsen 9 %-point lavere end i DK.

Lars

Fra : Gert Kingled

Dato : 30-11-04 13:39

Hej Casper

Jeg har gennem de sidst 7 år været i prag på sommerferie - jeg
elesker den By!

Der er ikke de store fortjenester at hente nogle ting er billigere
end her i landet, Bl.a. Fototasker

Men kig dig for dernede og se!

Og tag så nogle gode billeder dernedefra med dit D70 -

Jeg glæder mig til sommer og hvor skal derned med mit Nye D70 og
tage billeder for første gang med det! ,,

Kingled

Fra : phk

Dato : 16-12-04 11:27

"Casper" <casper_awh@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skal til Prag her i december... kan det betale sig at shoppe lidt foto
> udstyr dér ? Er der nogen der har et bud/link til hvor i Prag evt ?

Jeg har lige købt et Panasonic dernede - prisen var den samme som jeg kunne
have købt den til i en tilfældig butik i Tyskland - og altså dyrere end hvis
du køber den på nettet.

Jeg gav 5.000 danske, prisen i DK er 6.000. Det er et DMC FZ20EG

--
Per, Esbjerg

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 16-12-04 15:06

On Thu, 16 Dec 2004 11:26:31 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>du køber den på nettet.
>
>Jeg gav 5.000 danske, prisen i DK er 6.000. Det er et DMC FZ20EG

Kamerahuset på Frederiksundsvej (Kbh. NV) sælger et FZ20 for 4.895 kr.
(men det er dog ikke lagervare)

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 16-12-04 22:56

<jubija@yahoo.dk> wrote in message
> On Thu, 16 Dec 2004 11:26:31 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
> wrote:

> Kamerahuset på Frederiksundsvej (Kbh. NV) sælger et FZ20 for 4.895 kr.
> (men det er dog ikke lagervare)

Mener at jeg så det på pixmania for 4100,-. Og det er lagervare.

Vh, Lars