Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Samme batteri til Canon EOS 20D som 10 D?
Fra : Carsten

Dato : 28-11-04 10:19

Hejsa..!

Jeg har netop anskaffet mig et EOS 20D, og skal nu ha' mig et ekstra
batteri. Problemet er bare at jeg ikke rigtig kan bliver klog på om 20D kan
bruge det samme som 10D og 300D?

Jeg kan se at http://www.batterier.dk/index.htm?kamera/canon.htm ikke har et
til 20D.

Hilsen Carsten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-04 10:42

Carsten wrote:
> Jeg har netop anskaffet mig et EOS 20D, og skal nu ha' mig et ekstra
> batteri. Problemet er bare at jeg ikke rigtig kan bliver klog på om 20D kan
> bruge det samme som 10D og 300D?

Det er det samme batteri.

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-11-04 11:05

In article <slrncqj7b7.isg.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen wrote:

> Det er det samme batteri.

Nej. 20D har versionen med mere (25% ?) kapacitet,og det er
derfor den når over 1000 billeder pr opladning.
Men de er kompatible, og kan alle anvende de samme batterier.

Fra : [HCS] 4000

Dato : 28-11-04 12:06

Du vælger bare et der passer til 10D/300D/D60
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Langgaard

Dato : 28-11-04 18:46

> [...]
>
> Jeg har netop anskaffet mig et EOS 20D, og skal nu ha' mig et ekstra
> batteri. Problemet er bare at jeg ikke rigtig kan bliver klog på om 20D

Hej

Hvis du vil, kan du jo spørge mig om jeg har nogle BP-511 1500mAh (mod
Canons 1100 mAh)batterier til Canon D30, D60, 10D, og 20D + alle G
modellerne.

Helt nye til 100,- kr pr. stk.

Batterierne kan bruges i flæng mellem kameraerne.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 28-11-04 20:03

Langgaard wrote:
> [...]
> modellerne.
>
> Helt nye til 100,- kr pr. stk.
>
> Batterierne kan bruges i flæng mellem kameraerne.

Jeg tror ikke på du har nogen batterier, det er over 14 dage siden jeg
bestillte 2 stk. hos dig, men fik et kvarter efter, at du have oprettet
salgs annoncen, en mail fra dig, at de var udsolgt, men at jeg kunne
blive skrevet op til 2 som du ville sende når du fik dem, men jeg har
endnu ikke set nogen batterier fra dig.

Hilsen Tommy

Fra : Casper

Dato : 29-11-04 09:40

On Sun, 28 Nov 2004 20:02:49 +0100, Tommy Hjorth
<tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote:

> [...]
>salgs annoncen, en mail fra dig, at de var udsolgt, men at jeg kunne
>blive skrevet op til 2 som du ville sende når du fik dem, men jeg har

Blot for at "forsvare" Leif lidt. Jeg bestilte også batterier for et
par uger siden og fik af vide at de var udsolgt og at der ville gå ca.
14 dage med den nye sending. Jeg fik så en mail torsdag i sidste uge
og batterierne havde jeg lørdag. Så det virker rent faktisk.

Casper

Fra : Langgaard

Dato : 29-11-04 11:19

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skrevet op til 2 som du ville sende når du fik dem, men jeg har endnu ikke

Hej

Jeg har sendt dig endnu en mail, så kik i "postkassen"

Fra : Langgaard

Dato : 29-11-04 13:33

> [...]
> skrevet op til 2 som du ville sende når du fik dem, men jeg har endnu ikke

Hej, så kom den igen:
** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **
** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **

The original message was received at Mon, 29 Nov 2004 12:53:15 +0100

----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
<tommy@linuxgeek.digicity.dk>

Warning: message still undelivered after 1 hours
Will keep trying until message is 4 days old

Jeg kan ikke maile dig, så du må lidt frem i skoene hvis du vil handle.

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 20:18

Hvis det kan berolige Tommy, så kan jeg da meddele at jeg også bestilte og
ventede og har i dag modtaget mine batterier fra hr. Langgaard.

Poul B-H

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-11-04 21:44

In article <41aa0eaf$1@news.dansketelecom.com>, Langgaard wrote:
> [...]
> modellerne.
>
> Helt nye til 100,- kr pr. stk.
>
> Batterierne kan bruges i flæng mellem kameraerne.

Jeg kan også bruge et enkelt hvis du er leveringsdygtig.