Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt arbejdslys
Fra : L.K.

Dato : 27-11-04 20:34

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-11-04 20:44

L.K. wrote:
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=111719

Hvis et sådant knipseri skal være bare en lille smule interessant,
så skulle lyset være styret så perfekt, at der ikke er kæmpe store
områder der brænder ud.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-11-04 22:44

"L.K." <aliveinc@yahoo.com> wrote in message
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=111719
>
> L.K.
> www.krall.dk

Lyt ike til Niels. Billedet her er i sig selv et fedt billede og visse
billeder skal have steder der brænder ud for at få den ønskede effekt. Jeg
har skrevet et lille løsnings forslag til hvordan det også kunne se ud på
FK.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-11-04 16:11

Simon Nielsen wrote:
> "L.K." <aliveinc@yahoo.com> wrote in message

> Lyt ike til Niels.

Jo, som regel er NRE's billedkritik IMHO helt OK - omend han ikke altid
formulerer den med særlig megen finfølelse.

> Billedet her er i sig selv et fedt billede og visse

Smag og behag kan jo altid diskuteres!

vh
Jan

Fra : Jens Hansen

Dato : 28-11-04 21:49

Jo, som regel er NRE's billedkritik IMHO helt OK - omend han ikke altid
formulerer den med særlig megen finfølelse

Kortere og mere præcist kan det vist ikke siges - at så den manglende
finfølelse til tider spænder ben for budskabet er jo så bare
ærgeligt....eller hvad?

Mvh

Jens Hansen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-11-04 22:32

Jens Hansen wrote:

> Kortere og mere præcist kan det vist ikke siges - at så den manglende
> finfølelse til tider spænder ben for budskabet er jo så bare
> ærgeligt....eller hvad?

Hmmm... hvis min kritik af www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=111719
er for hård, så må jeg blot konstatere, at der ikke er ret mange
rigtige mandfolk i denne gruppe, den er vist befolket af en flok
følsomme mimoser...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ab©

Dato : 28-11-04 21:50

> Billedet her er i sig selv et fedt billede og visse ...

Hvad er det, der lige er "fedt" ved et foto af et arbejdslys ? - For mig ser
det ud til at gå ind under gruppen "Jeg kan ikke finde på noget at
fotografere" - der må da være noget (faktisk et hvilket som helst andet
motiv, der kan give et mere interessant resultat ?

ab

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 19:30

Det er da et helt intetsigende og ideforladt billede

Leif