Netværk!
Fra : Gandalf

Dato : 18-05-01 13:20

Hej!
Jeg er newbie, og står for at skulle etablere et netværki en ejendom hvor vi
skal kobles 4 lejligheder på.
Vi påtænker at bruge cybercity's ADSL på 2048 mbit forbindelse med router,
som jeg i forvejen har 256kbit abonnement på.
Mit spørgsmål her er så:
Hvilket udstyr skal jeg købe (hub + kabel?) for at få det bedste ud af
netværket, som skal trækkes indvendigt i ejendommen gennem en gammel
skorsten, samt hvad sådan et udstyr ca vil komme til at koste?
På forhånd tak...
Mads

Fra : Arne Keller

Dato : 18-05-01 17:13

Hej Mads

"Gandalf" <elisabethmads@email.dk> wrote in message
> [...]
> netværket, som skal trækkes indvendigt i ejendommen gennem en gammel
> skorsten, samt hvad sådan et udstyr ca vil komme til at koste?

Du kan læse mere om kabling her:
http://www.kabling.dk/kabling/index.html

Gå efter kvalitet, da arbejdet er det samme.
Regn med at det koster ca. 2.000,- pr dobbeltudtag at få installeret
kablingen.

--

Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.