Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SD-kort til Olympus ?
Fra : ab©

Dato : 27-11-04 17:05

Nogen, der kan berette om, hvad de hukommelseskort til bl.a. Olympus Camedia
hedder - jeg har noget besvær med at overbevise B. J. Trading om, at man har
leveret de forkerte kort.

ab

Fra : p

Dato : 27-11-04 16:16

"ab©" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen, der kan berette om, hvad de hukommelseskort til bl.a. Olympus
> Camedia hedder - jeg har noget besvær med at overbevise B. J. Trading om,
> at man har leveret de forkerte kort.
>
> ab

..... det originale hedder (olympus) XD picturecard,
Lexar laver også en udgave.
//G5

Fra : Lene

Dato : 27-11-04 18:40

> [...]

Camedia
> hedder - jeg har noget besvær med at overbevise B. J. Trading om, at man

Det kommer an på hvilket kamera du har.

Mvh.
Lene

Fra : Børge Larsen

Dato : 27-11-04 22:29

> [...]
> Nogen, der kan berette om, hvad de hukommelseskort til bl.a. Olympus
> Camedia hedder - jeg har noget besvær med at overbevise B. J. Trading om,

Kig på: WWW.Olympus.dk

Fra : emj

Dato : 27-11-04 23:14

On Sat, 27 Nov 2004 22:29:20 +0100, "Børge Larsen"
<bl-dk@post.tele.dk> wrote:

>Nogen, der kan berette om, hvad de hukommelseskort til bl.a. Olympus

XD og ikke SD
Hilsen emj

Fra : Steen Larsen

Dato : 27-11-04 23:31

In article <30vhq0le9gdpe9lim9pa3qjetfeeo2dcsn@4ax.com>,
emj <emjnospam@stofanet.dk> wrote:

> XD og ikke SD
> Hilsen emj

Tidligere anvendtes SmartMedia-kort i Camedia serien.