Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
WB på 20D
Fra : Lars Christensen

Dato : 26-11-04 18:17

Hej

Kan man indstille sin WB manuelt, ved at fotografere et hvidt/gråt kort.
På et 20D

MVH

Lars C

Fra : Morten Wartou

Dato : 26-11-04 18:33

Lars Christensen wrote:
> Hej
>
> Kan man indstille sin WB manuelt, ved at fotografere et hvidt/gråt
> kort. På et 20D

Ja, men det er hamrende besværligt i forhold til f.eks. D70, hvor det på
sædvanlig Nikon-vis er gennemtænkt og snedigt (jeg har 20D nu, havde D70
før).

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-11-04 18:34

In article <41a76525$0$295$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Lars Christensen wrote:
> Hej
>
> Kan man indstille sin WB manuelt, ved at fotografere et hvidt/gråt kort.
> På et 20D

Ja. Du skal skyde et billede, vælge manuel WB, og ind i menuen og vælge
billedet. Lidt omstændigt, men har den fordel, at du kan "medbringe" din
hvidbalance hjemmefra.

Fra : Lars Christensen

Dato : 26-11-04 19:08

Har fundet ud af det.