Foto
IBM760 5420
Teil 3020
spørgsmål ang. telekonverter
Fra : ulla

Dato : 25-11-04 18:51

Hej!
Jeg har et spørgsmål måske lidt dumt men jeg har ikke
meget forstand på det.
Jeg har et PowerShot S1 IS og har tænkt på et objektiv til den.
Der er kun to som passer siger de og det er
WC-DC52A Vidvinkelkonverter,
TC-DC52B Telekonverter.
Jeg vil gerne fotografere smådyr samt fugle,
er noget af det her godt og kan jeg så trække motivet
tættere på?
Kunne jo godt tænkt mig et macro objektiv men det findes
vist ikke til mit kamera.
Tak som for svar
MVH Ulla

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 26-11-04 14:52

"ulla" <egede@freeuk.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tættere på?
> Kunne jo godt tænkt mig et macro objektiv men det findes

Teleconverteren trækker da tættere på, men om det ligefrem er godt til de
ting du nævner, det må en der kender dit kamera og converteren svare på, for
der bliver jeg nok svar skyldig.

M.V.H.....Benny..

Fra : ulla

Dato : 27-11-04 18:35