Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 400 skærm skal skiftes?
Fra : mikkel paulsen

Dato : 25-11-04 14:48

hej
min far har mast min mors digitalekamera "siger han" skærmen er
ihvertfald gået istykker, han har undersøgt prisen for at få den
skiftet, han har fundet frem til 1900kr. Kan det passe? det er da alt
for dyrt kan det ikke gøres billigere, det er jo nemmere at købe et
nyt så!
skærmen er flækket men ellers virker det fint.

nogen forslag?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-11-04 14:56

mikkel paulsen wrote:

> nogen forslag?

Find et tilsvarende digitalekamera, som har en anden deffekt, så kan
du med lidt held samle et kamera som viker...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 25-11-04 23:13

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote in message news:<41A5E463.7050409@niels-ebbesen.net>...

> Find et tilsvarende digitalekamera, som har en anden deffekt, så kan
> du med lidt held samle et kamera som viker...

okay, men r d ikke svært at skifte?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-11-04 23:35

mikkel paulsen wrote:

> okay, men r d ikke svært at skifte?

Tja... det kommer nok meget an på hvor teknisk anlagt man er, jeg
vil iøvrigt se sådan på det, at der alt at vinde, og intet at tabe.

Og du er da så heldig, at Canon Ixus er et meget solgt kamera, så
det burde være relativt nemt, at finde et med anden deffekt, og et
deffekt digicam koster jo ikke noget vidre...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lene

Dato : 25-11-04 23:24

Hej Mikkel,
mikkel paulsen skrev
> min far har mast min mors digitalekamera "siger han" skærmen er
> ihvertfald gået istykker, han har undersøgt prisen for at få den
> skiftet, han har fundet frem til 1900kr. Kan det passe?

Ja, det kan det vist. Jeg gav for en 4-5 år siden over 3000 kr for at få
skiftet en knust skærm på mit daværende E10.
Mvh.
Lene

Fra : driver

Dato : 26-11-04 23:39

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nyt så!
> skærmen er flækket men ellers virker det fint.

Der er en defekt Ixus 400 til salg i dba.dk
mvh
driver

Fra : mikkel paulsen

Dato : 27-11-04 21:24

"driver" <XXmgcar@sport.dk> wrote in message news:<41a7b08f$0$66397$14726298@news.sunsite.dk>...
> "mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> wrote in message

> Der er en defekt Ixus 400 til salg i dba.dk
> mvh
> driver

har set det, ringer og spørger om det er solgt i morgen.