Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 47 oprettet
Fra : Tommy Hjorth

Dato : 23-11-04 23:30

Jeg har sat serveren op til fotostaffetten uge 47

http://digicity.dk

Jeg vil gerne ligge server til i de næste 4 uger eller indtil der findes
en mere permanent løsning. Så konkurrencen kan køre videre, jeg håber at
i alle vil være med.

Vi må så drøfte os frem til hvordan den kan køres fremover.

log ind fotostafet og password fotostafet.

Der logges ind under @ i toppen af siden.

Mit bidrag http://www.digicity.dk/displayimage.php?album=6&pos=0

Hilsen Tommy Hjorth

Fra : fam. Ager

Dato : 24-11-04 08:35

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har sat serveren op til fotostaffetten uge 47
>
> http://digicity.dk

> log ind fotostafet og password fotostafet.
>
> Der logges ind under @ i toppen af siden.

emnet for denne uger er????

torben

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 24-11-04 09:35

fam. Ager wrote:
> "Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

> emnet for denne uger er????

Vi kører vidre med mogenstund

Hilsen Tommy Hjorth

Fra : fam. Ager

Dato : 24-11-04 10:37

> Vi kører vidre med mogenstund
> Hilsen Tommy Hjorth

jeps, så må jeg heller komme afsted imorgen tidlig og få knipset noget :0)

torben

Fra : Claus Hastrup

Dato : 24-11-04 09:52

"fam. Ager" skrev i en meddelelse news:co1dim$2o77$1@news.cybercity.dk...

> emnet for denne uger er????
>
> torben

A) Bruger du Outlook?
1) Klik på Emne (øverst i kolonnen)
2) Scroll ned til F
3) Find tråden "Fotostafet uge 47 - skriv navn her", der indeholder bl.a.
"Denne uges emne er - morgenstund - Held og lykke..o)-max-".
Alternativt er der tråden "Fotostafet uge 47: Morgenstund".

B) Du kan også bruge Google - http://www.google.dk/grphp?hl=da&tab=wg&q= -
og søg på "fotostafetten uge 47"

/Claus

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-11-04 11:08

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg vil gerne ligge server til i de næste 4 uger eller indtil der findes
> en mere permanent løsning. Så konkurrencen kan køre videre, jeg håber at

Der er oprettet domænet http://fotostafet.dk der skal bare en til at
administrere domænet. Så løsningen er der, vi mangler bare webmaster

> Vi må så drøfte os frem til hvordan den kan køres fremover.
>
> log ind fotostafet og password fotostafet.
>
> Der logges ind under @ i toppen af siden.
>

> Mit bidrag http://www.digicity.dk/displayimage.php?album=6&pos=0

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-11-04 13:18

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> wrote:

>"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote in message

>Der er oprettet domænet http://fotostafet.dk der skal bare en til at
>administrere domænet. Så løsningen er der, vi mangler bare webmaster

Jeg har lige aktiveret domænet hos DK hostmaster, så det brude bruges
fra næste uge.

Peter

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-11-04 14:27

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> wrote in message

> Jeg har lige aktiveret domænet hos DK hostmaster, så det brude bruges
> fra næste uge.

Det er fedt Peter, så mangler vi bare en der vil tage sig af det, det er jo
egentlig bare at oprette et coppermine galleri og lige holde styr på det nu
og da.

Fra : JB

Dato : 24-11-04 19:01

Kan man som ny bruger logges på http://digicity.dk ?

Jørgen

Tommy Hjorth <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41a3b9f0$0$245$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

Fra : Froggy

Dato : 24-11-04 20:20

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har sat serveren op til fotostaffetten uge 47
>
> http://digicity.dk

Hej Tommy,

Godt 'initiv' - indtil den anden kommer igang

Husk at kaste dit eget link op (eller ned) i den rigtige tråd - det hele
er i forvejen uoverskueligt nok lige p.t.

--
knus fra Frøen