Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
anbefaling af fotolab Kbh - traditionel fo~
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 14:47

Hej

Jeg har tidligere fået mine film fremkaldt i Roskilde, men da jeg nu
arbejder i København leder jeg efter en fotohandler/lab som laver nogle gode
print - også fra "de lidt bedre" filmtyper (som kan finde ud af at indstille
farvebalance ud fra filmtypen). Gerne/helst analog printmaskiner.

Prisen er mindre vigtig, hvis kvaliteten er perfekt hver gang.

Et vigtig kriterium er, at fotohandleren skal ligge i gå-afstand (max 10-15
min.) fra enten Hovedbanegården eller Nørreport.

Tak for hjælpen

mhv
Joachim

Fra : Jørgen Angel

Dato : 01-12-04 13:42

J. Larsen <joac01-snabela-yahoo-punktum-com> wrote:

> [...]
>
> Et vigtig kriterium er, at fotohandleren skal ligge i gå-afstand (max 10-15
> min.) fra enten Hovedbanegården eller Nørreport.

Prøv at tale med Ludvigsen Foto i Gothersgade (i den ende oppe ved
Nørreport)
Ellers er der ColorGruppen på Esplanaden (10 min fra Østerport)

Jørgen