Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt kamera
Fra : Gismo

Dato : 22-11-04 23:41

Er lidt hooked på sony DSC T3 er det godt indendørs?
hvad skal man have ud over kameraet for at være kørende.?

Sony laver nogle D. kamera med optik fra Carl Zeiss
er det noget man skal tillægge en større betydning?

Jeg har en HP computer ville det så være bedre at købe et HP kamera.?

Gismo

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 23-11-04 08:55

Gismo wrote:

> Er lidt hooked på sony DSC T3 er det godt indendørs?

Nej. Det er et minikamera, så det er mere eller mindre pr. definition
dårligt til indendørsbilleder (forstået som svag belysning). T3, der
specifikationsmæssigt er omtrentligt det samme som det T1 jeg har, er
tillige lidt mindre lysfølsomt end f.eks. Ixus 40. Blitzen sidder også
så tæt på glasset at det næsten altid giver røde øjne - men det er nu
en generel ting for minikameraerne.

Tag et kig på http://ekot.dk/dagbog/ . Billederne fra det sidste halve
års tid er taget med T1. Der er en del indendørsbilleder imellem,
specielt fra den sidste tid.

> hvad skal man have ud over kameraet for at være kørende.?

Memory Stick Duo PRO så du kan tage ordentlige film. Lad være med at
købe en Sony Stick, de er for dyre og giver intet ekstra. SanDisk er et
oplagt valg - de er billige til Memory Stick og har ry for kvalitet.

> Jeg har en HP computer ville det så være bedre at købe et HP kamera.?

Nej, det er ganske uafhængigt.