Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Efterårs billeder fra Potomac River
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 19:54

Hej alle

Her er der et par billeder fra Potomac River.

http://www.henrikaaen.dk/coppermine/thumbnails.php?album=9

Med venlig hilsen
Henrik Aaen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-11-04 20:19

"Henrik Aaen" <haa-at-gvdnet-dot-dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Her er der et par billeder fra Potomac River.
>
> http://www.henrikaaen.dk/coppermine/thumbnails.php?album=9
>
> Med venlig hilsen
> Henrik Aaen

Hvor er den placeret, og er den fiskbar?

--
Tight lines
Thomas Schreiber - DK

http://schreiber.se

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 20:34

"Thomas Schreiber" <its_not@working.com> wrote in message

> "Henrik Aaen" <haa-at-gvdnet-dot-dk> wrote in message

> Hvor er den placeret, og er den fiskbar?

> [...]
Det er den der bl.a løber gennem Wasington DC. Billederne her er taget på
grænsen mellem Virginia og Maryland fra Dulles airport og nordpå via 15
North. Og ja det ser ud til at der kan fiskes på den.

Henrik

Fra : Kristian Smedemark H~

Dato : 23-11-04 13:57

Tak for billeder.
Da jeg var 11 år for 15 år siden boede jeg et års tid tæt på Potomac, så det
er et sjovt gensyn.
Jeg har endda fisket i den også, og fanget et par catfish. Jeg har også set
en fange en stor ål i den (primært en affaldsfisk i USA tror jeg), men jeg
mener ikke at det kan anbefales at spise noget fra floden, i hvert fald ikke
tæt på DC.

vh Kristian

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-11-04 20:47

Henrik Aaen wrote:
> Hej alle
>
> Her er der et par billeder fra Potomac River.
>
> http://www.henrikaaen.dk/coppermine/thumbnails.php?album=9

Hint: s-kurve i Photoshop. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret