T28s
Fra : MMW A/S

Dato : 18-05-01 12:55

Hvad kan man af sjove ting med sådan en?
(Og jeg mener ikke sexuelle ydelser...)

.... mere i retning af skjulte ting, ændre logo, datakabler og andet skægt?

--

Venlig hilsen / Regards

Nick

Fra : Fischer

Dato : 18-05-01 14:48

> ... mere i retning af skjulte ting, ændre logo, datakabler og andet skægt?

Dit spørgsmål kan besvares meget kort: Køb en Nokia.

* Fischer

Fra : MMW A/S

Dato : 18-05-01 15:04

No way...

--

Venlig hilsen / Regards

Nick
Fischer <express@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XM9N6.113$kL.8889@news.get2net.dk...

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 18-05-01 16:58

jeg har nu både haft en t28s og en 6210, og de to tlf er vær især specielle,
t28s er lille og fiks, og fed lyd i forhold til nokiaen, derimod har 6210
den force at den er fed at skrive beskeder på, samt spil. t28s er tilgengæld
den mest stabile telefon jeg nogensinde har haft, aldrig selv slukket aldrig
faldet ud af en samtale, uden den har fundet et andet net (mobilixkunder),
6210 falder ud i tide og utide. Så de står lige hos mig.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 18-05-01 20:41

> Hvad kan man af sjove ting med sådan en?
> (Og jeg mener ikke sexuelle ydelser...)
>
> ... mere i retning af skjulte ting, ændre logo, datakabler og andet skægt?
>
> --

Vent på t36 det er kram.. har prøvet.

/F

Fra : Kim Bjoern

Dato : 18-05-01 20:50

> Vent på t36 det er kram.. har prøvet.

Har prøvet? At vente?

Hvor har du prøvet?

Næste skud på stammen hedder T29s og T39m iflg pressemeddelelse af
15.05.2001 www.ericsson.dk

Kim

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 18-05-01 22:21

"Kim Bjoern" <spam@nospam.com> wrote in message

> Har prøvet? At vente?
>
> Hvor har du prøvet?
>
> Næste skud på stammen hedder T29s og T39m iflg pressemeddelelse af
> 15.05.2001 www.ericsson.dk

sorry ja typo t39, prøvet at prøve den.. bruge osv

Hygge

Flemming

Fra : osten.dk

Dato : 28-05-01 17:54

V=pil til venstre
H=pil til højre
* = stjerne

Tast så følgende :VV*HHH*VV*V*

Så kommer du ind i service menuen, her kan man lave en masse sjove tests!!

- man lærer gennem leg!!

Hilsen Osten.dk

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 28-05-01 19:46

> Så kommer du ind i service menuen, her kan man lave en masse sjove tests!!

hvilke tests er det?
Kan man ikke ændre disse teksetiketter på nogen måde?

/Lasse

Fra : osten.dk

Dato : 28-05-01 20:29

Det er til service konsulenten! Nej jeg tror ikke at man kan rette dem, men
jeg synes da at det er rimeligt cool at man selv kan teste telefonen

Osten.dk