Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
spørgsmål ang digital kamera og smartmedia~
Fra : H.Rasmussen

Dato : 22-11-04 11:04

Bliver der lavet digitalekameraer, som stadigvæk bruger denne korttype??
Har en pæn portion liggende og vil gerne kunne genbruge dem, men et nyt
kamera

Henrik

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-11-04 11:47

On Mon, 22 Nov 2004 11:03:58 +0100, "H.Rasmussen"
<h.rasmussen@telia.com> wrote:

>Bliver der lavet digitalekameraer, som stadigvæk bruger denne korttype??
>Har en pæn portion liggende og vil gerne kunne genbruge dem, men et nyt
>kamera

Jeg mener det er stoppet - Olympus og Fuji var vist de sidste
betydende producenter, der brugte dem indtil for knap et par år siden,
men jeg kan ikke komme i tanke om nogen aktuelle mærker. Du kan dog
stadig købe ubrugte kameraer i god kvalitet, der bruger dem.

Fra : emj

Dato : 22-11-04 14:14

<h.rasmussen@telia.com> wrote:

>Bliver der lavet digitalekameraer, som stadigvæk bruger denne korttype??

Næppe, da de kun fås i max 128 MB

>Har en pæn portion liggende og vil gerne kunne genbruge dem, men et nyt
>kamera

De kan sælges eller benyttes af f.eks. mp3 afspillere.
Hilsen emj

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-11-04 18:03

In article <41a1b992$0$84112$14726298@news.sunsite.dk>, H.Rasmussen wrote:
> Bliver der lavet digitalekameraer, som stadigvæk bruger denne korttype??
> Har en pæn portion liggende og vil gerne kunne genbruge dem, men et nyt
> kamera

Sælg dem og køb nyt kamera der bruger CF til 500 kr for 1GB.
Eller SD der koster en 30-50 kr ekstra.