Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt camera til min mor
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 21-11-04 12:57

Min mors analog kamera er gået i stykker. Jeg har besluttet at købe et
digitalt til hende og så selv klare billedebehandlingen/fremkaldelse for
hende.

Jeg skal bruge et meget enkelt kamera til en billig penge.

Hvilket kamera vil I købe hvis der skulle bruges ca. 1.500,-

/Anders

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-11-04 13:51

Anders Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Jeg skal bruge et meget enkelt kamera til en billig penge.
>
> Hvilket kamera vil I købe hvis der skulle bruges ca. 1.500,-

Har du prøvet søge på http://www.edbpriser.dk med din prisgrænse som
søgeparameter?

Og husk, at for at kameraet bliver noget din mor skal have glæde af, så
skal der også noget - hvad jeg kalder - nødvendigt ekstra udstyr til:

Som minimum: Ekstra hukommelseskort og genopladelige batterier m/
oplader.

mvh

Carsten Riis

Fra : pc

Dato : 21-11-04 14:28

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Køb det her, så er der også råd til opladelige batterier
og 128mb kort.

Fra : Brian Lund

Dato : 21-11-04 14:46

> [...]
>
> Jeg skal bruge et meget enkelt kamera til en billig penge.
>
> Hvilket kamera vil I købe hvis der skulle bruges ca. 1.500,-

Canon Poweshot A400, så er der også råd til batterier og hukommelseskort...

Ellers er der også andre Canon kameraer der er gode, f.eks. Powershot A85
(~2000 kr) eller kameraer fra Ixus serien...

Brian

Fra : emj

Dato : 21-11-04 19:31

On Sun, 21 Nov 2004 12:56:33 +0100, "Anders Rasmussen" <ar@slash.dk>
wrote:

>Jeg skal bruge et meget enkelt kamera til en billig penge.
>
>Hvilket kamera vil I købe hvis der skulle bruges ca. 1.500,-

detteher
Hilsen emj