Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Boksebilleder
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 20-11-04 00:33

Hejsa folkens

Jeg var til boksestævne forleden, med mit Canon 300D og en Canon 50 mm 1.8
og en Canon 100 mm macro linse - se billederne her
http://bo.joergensen3.person.emu.dk/fight/

Venlig hilsen Bo

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-11-04 00:57

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa folkens
>
> Jeg var til boksestævne forleden, med mit Canon 300D og en Canon 50 mm 1.8
> og en Canon 100 mm macro linse - se billederne her
> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/fight/

Hejsa Bo.

Jeg synes det er en rigtig fed serie billeder du har fanget. Jeg er ikke
vild med, at det skal være en flash-fremvisning, men det er vel en smagssag

MVH
Thomas

Fra : John

Dato : 20-11-04 06:54

> [...]
>
> Jeg var til boksestævne forleden, med mit Canon 300D og en Canon 50 mm 1.8
> og en Canon 100 mm macro linse - se billederne her

Meget dramatiske, men også meget grynede. Du har kørt med en meget høj ISO
indstilling?
--
MVH
John K Hansen

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 20-11-04 10:55

> Meget dramatiske, men også meget grynede. Du har kørt med en meget høj ISO
> [...]

Hej John
Ja, det er ret grynede - jeg brugte ISO 1600 - ellers kunne jeg ikke komme
op på 1/200 sek. Måske kunne jeg ha` gået ned på ISO 800, men i "kampens
hede" gjorde jeg det ikke.

EXIF DATA:
Shutter speed: 1/200 sec
Aperture: 6,3
Exposure mode: Manual
Flash: Off
Metering mode: Center-weighted average
Drive mode: Continuous
ISO: 1600

Thomas: det er ikke FLASH men JAVA

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-11-04 12:37

Bo Jørgensen wrote:

> [...]
> op på 1/200 sek. Måske kunne jeg ha` gået ned på ISO 800, men i "kampens

Fremragende serie, hvor det ikke gør noget med lidt grovkornethed (Hmmm)

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Lidt nye fotografiske billeder på:

Fra : driver

Dato : 21-11-04 17:55

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg var til boksestævne forleden, med mit Canon 300D og en Canon 50 mm 1.8
> og en Canon 100 mm macro linse - se billederne her

Det er en billedserie jeg er ret vild med. Fantastisk gode skud fra de helt
rigtige vinkler - vild dramatik. Sådan skal det gøres.
mvh
driver