Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotohjælp søges !!!!
Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 18-11-04 18:19

Hej

Jeg har en webshop og har ofte behov for at tage nogle billeder af mine
vare, så jeg kan smide disse billeder på nettet ...

Jeg er ikke fotohaj ... og vil gerne have hjælp til hvordan jeg gør det
bedst og ikke mindst billigst ...

Skal jeg lave en opstilling med hvid baggrund, lys og kamera på stativ eller
hvad gør man smartest ???

/FOFLOL

Fra : Langgaard

Dato : 18-11-04 18:26

"Flemming Lindbaum" <flemmingFJERN@DETTElindbaum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedst og ikke mindst billigst ...
>
> Skal jeg lave en opstilling med hvid baggrund, lys og kamera på stativ

Hej

Du kan jo starte med at fortælle om du har et kamera, og hvis du har, så
hvilket!

PS. Det tager nok 4 år at blive fotograf !

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 18-11-04 18:33

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> [...]
> hvilket!
>
> PS. Det tager nok 4 år at blive fotograf !

Ja ok ... my mistake

Jeg har et Olympus digi C-830-L og et analog Pentax MZ-50

/FOFLOL

Fra : Langgaard

Dato : 18-11-04 19:00

> Jeg har et Olympus digi C-830-L og et analog Pentax MZ-50

Hej

Så er det nok dit Olympus C-830-L du skal bruge, så langt så godt.

Er det brugte biler eller frimærker du sælger ?

Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 18-11-04 19:34

> [...]
>
> Så er det nok dit Olympus C-830-L du skal bruge, så langt så godt.
>
> Er det brugte biler eller frimærker du sælger ?

Det er brugskunst og værktøj ... se nogle af de mislykkede på www.frklund.dk

/FOFLOL

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 21:54

"Flemming Lindbaum" skrev i en meddelelse

> Det er brugskunst og værktøj ... se nogle af de mislykkede på
www.frklund.dk

Grunden til at dine billeder ser mislykkede ud på din hjemmeside, skyldes i
høj grad at du bruges den samme fil både som thumbnail og til at vise
produkter i stor version.

Jeg går ud fra at det er dine thumbnails du er utilfreds med, billederne i
stor version ser da udmærket ud.
Løsninger er at gemme billederne både i stor og lille version (til
thumbnails), så bliver din side også meget hurtigere at loade.

--
mvh kajo

Fra : Niels Boegh

Dato : 18-11-04 20:26

On 2004-11-18 18:19:26 +0100, "Flemming Lindbaum"
<flemmingFJERN@DETTElindbaum.dk> said:

> [...]
> bedst og ikke mindst billigst ...
>
> Skal jeg lave en opstilling med hvid baggrund, lys og kamera på stativ eller

Hej Flemming

Jeg skriver på en bog om desktoppublishing. I den indgår et afsnit om
produktfotografering, som jeg gerne vil sende til dig som en pdf-fil.
Afsnittet er ikke skrevet færdigt, men jeg vil gerne have kommentarer
på det alligevel - og det er så den pris, som du må betale

Hvad siger du til det?

Venlig hilsen

Niels Chr. Bøgh

www.dtpkurser.dk

Fra : JB

Dato : 18-11-04 21:05

Du kan bruge en papkasse der er hvid indeni.
den skal stå på højkant med åbningen i mod dig
og stor nok til at du kan sætte dine vare ind i den.
kamera og evt. lys nogen meter fra.
ps. ikke for mange vare adgangen, det forvire bare.

Jørgen B

Niels Boegh <1nboegh2@3hotmail4.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cnit0m$2l9o$1@news.cybercity.dk...

Fra : JB

Dato : 18-11-04 21:14

Hej Niels

du må også meget gerne sende mig en pdf-fil.

samtige vil jeg spørge dig ang. kursus,
pris.
sted
hvornår

Jørgen
oz3jbp@privat.dk

Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 18-11-04 22:59

"Niels Boegh" <1nboegh2@3hotmail4.com> wrote in message

> [...]
> Afsnittet er ikke skrevet færdigt, men jeg vil gerne have kommentarer
> på det alligevel - og det er så den pris, som du må betale

Hej

Du må meget gerne sende PDF'en ---

/FL