Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotostafet uge 47 (skriv navn her)
Fra : max

Dato : 18-11-04 15:04

Denne uges emne er - morgenstund - Held og lykke..o)-max-

Retningslinier for fotostafetten/den bundne opgave:
http://www.fotolog.dk/dk-fritid-foto/fotostafet.htm

Fra : PH

Dato : 18-11-04 22:09

> Denne uges emne er - morgenstund - Held og lykke..o)-max-

Nå ........ så vil jeg åbne ballet i denne uge.
http://62.242.60.78/editor7/user_alb_galleri_image.asp?ID=200&aktuelslide=4&kat=ny&katnavn=Nyeste%20Uploads&str=Stor

Det er taget fra bilen, med en hånd, på vej over Lillebæltsbroen.
Jeg havde valgt f/8, iso 200, uendelig fokus og 28 mm. hjemmefra,
Så jeg ikke skulle fumle med det undervejs.
De 28 mm. blev dog hurtigt til noget andet efter at have skramlet
rundt med kameraet et par gange

Jeg havde et par bud på opgaven i denne uge.
De andre kan i se ved at bladre lidt i galleriet.

For en gang skyld har jeg ikke photoshoppet.
Det skulle jeg måske ha gjort

--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner
http://www.cgi-shop.dk/bilag/html/index.html

Fra : max

Dato : 21-11-04 15:53

"PH"

> [...]
>
> Jeg havde et par bud på opgaven i denne uge.
> De andre kan i se ved at bladre lidt i galleriet.
>
> For en gang skyld har jeg ikke photoshoppet.

Jae det er en fin morgen, men skarpt er det ikke
paa den skaerm jeg sidder ved - ok men lidt tyndt. -max-

Fra : Froggy

Dato : 24-11-04 20:04

Jeg havde lovet vores datter, at lægge hendes bidrag op i lørdags, og
opdagede først d.d., at det godt kunne la' sig gøre, trods alt:

- så hendes bidrag kan ses på:

http://www.digicity.dk/displayimage.php?pos=-118

- ikke et superbillede rent teknisk, men et ret specielt motiv

Så må vi se om jeg selv kommer tidligt op i morgen.
Jeg havde faktisk opgivet at være med denne gang, men er glad for at
stafetten alligevel ser ud til at køre videre

--
Froggy