Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan jeg finde drivere til mit kamera?
Fra : Hanno Griffel

Dato : 16-11-04 11:20

Hej!

Jeg har smidt CD'en til min "Olympus C-300 Zoom" væk (ihvertfald kan jeg
ikke finde den...), og vil gerne have den til at køre på min fars
Win98-maskine.
Er der en der ved om man kan hente driverne til det et sted? På
www.olympus.de har jeg hentet en lille fil, men den ser ikke ud til at
virke.

Tak for hjælpen.

--
Hilsen Jakob

Fra : Thor

Dato : 16-11-04 11:58

Hej Jacob

Med en kortlæser slipper du for det problem.

mvh Thomas

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-11-04 11:53

Hanno Griffel wrote:
> [...]
> Win98-maskine.
> Er der en der ved om man kan hente driverne til det et sted? På

1. Hvad er det for drivere, du søger?
2. Hvad vil du opnå med de drivere?
3. Hvad er det for en fil, du har hentet?

--
Steen Suder

Fra : Jakob G.

Dato : 16-11-04 21:45

> 1. Hvad er det for drivere, du søger?

Øh, en der gør, at jeg kan se mit kamera når jeg tilslutter det... Jeg kører
Win98.

> 2. Hvad vil du opnå med de drivere?

Se ovenfor.

> 3. Hvad er det for en fil, du har hentet?

En der hedder usbstw98.exe

--
Hilsen Jakob

Fra : Henrik & Karina

Dato : 16-11-04 17:00
Fra : Jakob G.

Dato : 16-11-04 21:43

> Her kan du downloade driveren til w98

http://www2.olympus.dk/consumer/208_software.cfm?category=0&productgroup=266
&product=359&os=3&result=

Ja, det er dén jeg har hentet - og installeret. Måske er det bare mig der
ikke kan finde ud af at bruge den, men selvom jeg har installeret filen kan
jeg ikke se kameraet og dermed billederne, når jeg tilslutter det. Skal der
mere til?

Det er vel bare nok at jeg kan se mappen på kortet i kamerate. Et
billedbehandlingsprogram har jeg.

--
Hilsen Jakob

Fra : Henrik & Karina

Dato : 16-11-04 22:08
Fra : Jakob G.

Dato : 18-11-04 15:24

> du skal have fat i CAMEDIA Utility Software

Tak, det var lige det jeg var ude efter. Hvorfor kunne jeg ikke selv
finde det....?

--
Hilsen Jakob

Fra : Pico

Dato : 16-11-04 22:00

Jakob G. wrote:

> [...]
> der ikke kan finde ud af at bruge den, men selvom jeg har installeret
> filen kan jeg ikke se kameraet og dermed billederne, når jeg

Jeg har en blærebar der kørere Win 98, når jeg skal have den tilsluttet
internettet gennem UBS kan jeg ikke tilslutte efter Win 98 er startet,
det skal være tilsluttet under boot, jeg kan ikke huske om det også
gælder for mine digitale kamerera, men prøv om du kan bruge det som et
hint.
Pico