Utroligt hvad der drøner rundt på de dansk~
Fra : Klaus G.

Dato : 02-12-04 17:13

Hej.

Jeg og min makker var på vej hjem fra arbejde i dag, da vi overhaler denne
bil:
http://www.seth-enoch.dk/defekt_bil/page_01.htm (Toyota Hi-Ace)

Efter vi opdager hvor skæv den egentlig er, så får vi ham til at overhale,
og så bliver der ellers knipset nogle billeder med Firma kameraet, ikke
speciel gode, men i kan vel se hvor skæv den er!

Læg specielt mærke til billede Defekt_bil_010.jpg der kan man ikke engang se
venstre side på bilen, selv om vejen drejer en hel del.

Det er med vilje nummerpladen ikke er skjult, gider jeg ærligt talt ikke,
når folk kan finde på at tøffe rundt i sådan et køretøj, på offentlig vej!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-12-04 17:55

> Hej.
>
> Jeg og min makker var på vej hjem fra arbejde i dag, da vi overhaler
> [...]

Det ligner nu mere en Nissan KingVan på min PC

> [...]
ikke
> speciel gode, men i kan vel se hvor skæv den er!

Bilen er ikke skæv, men bagtøjet har med 99% sikkerhed rykket sig på den
ene bladfjeder.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Klaus G.

Dato : 02-12-04 17:57

> Det ligner nu mere en Nissan KingVan på min PC

Kan godt være, synes bare det lignede Hi-Ace...Måske jeg tager fejl :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 02-12-04 17:58

> Kan godt være, synes bare det lignede Hi-Ace...Måske jeg tager fejl :)

Det _er_ en Nissan. Tjek synsrapport :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Basil

Dato : 02-12-04 18:07

Klaus G. wrote:

> Det _er_ en Nissan. Tjek synsrapport :)

Det må være den skævbremsning der har rykket akselen.
Hva', potten skal også skrottes om et par dage, eller synes
Kai

1 1 Til ejeren af Nissan King , reg.nr. RD90130
2 2 Den 13. december 2002 kl. 12.45 har vi synet Deres køretøj med
følgende resultat:
3 3 Køretøjet er betinget godkendt
4 4 Ved synet konstaterede vi nedenstående fejl ved køretøjet. De skal
selv sørge for at få fejlene rettet, og vi skal ikke kontrollere køretøjet
efter reparation.
5 5 Køretøjet er ikke lovligt, før det er repareret. De kan dog køre
fra synssted til reparatør.
6 8 FEJLOVERSIGT
7 9 07 Udstødningsophæng defekt
8 10 BREMSEKONTROL
9 11 Aksel nr. 1 Målt: 874 Venstre: 434 Højre: 440 Skævbremsning 4%
Ovalitet - Venstre: 14 Højre: 8
10 11 Aksel nr. 2 Målt: 548 Venstre: 284 Højre: 264 Skævbremsning 17%
Ovalitet - Venstre: 14 Højre: 14
11 12 Driftbremse : i orden
12 13 Retarder :
13 14 MILJØKONTROL
14 15 Forureningsniveau : i orden

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-12-04 19:39

Klaus G. wrote:
> [...]
> og så bliver der ellers knipset nogle billeder med Firma kameraet, ikke
> speciel gode, men i kan vel se hvor skæv den er!

Damn, de billeder er jo lige til køreskolernes teoriprøver:
"Jeg er særligt opmærksom på forankørende".

Føreren er sikkert lige så skæv som bilen :)

Mvh.

Fra : jens j

Dato : 02-12-04 23:56

> [...]
> når folk kan finde på at tøffe rundt i sådan et køretøj, på offentlig vej!

Jeg kan ikke se at bilen er "skæv".

Jeg synes også at det er luset af dig at poste
billeder af en bil du ikke kan lide uden at spørge
ejeren.
Hvis du ikke har andet at få tiden til at
gå med når du er på arbejde kunne du vel gøre
manden opmærksom på et evt. problem med
sin bil.
Hvem arbejder du forresten for ?

Fra : Karsten Andersen

Dato : 03-12-04 04:49

Thu, 2 Dec 2004 23:56:07 +0100, skrev jens j, på 37 linier, i
<41af9d8a$0$64703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

>Jeg kan ikke se at bilen er "skæv".

Den køre jo også bare næsten sidlæns.

>Jeg synes også at det er luset af dig at poste
>billeder af en bil du ikke kan lide uden at spørge
>ejeren.

Det syntes jeg ikke.

>Hvis du ikke har andet at få tiden til at
>gå med når du er på arbejde kunne du vel gøre
>manden opmærksom på et evt. problem med
>sin bil.

Det ved han sikkert godt. han kan jo ikke se bilerne bagsig i det
højre sidespejl.

>Hvem arbejder du forresten for ?

hvad har et med sagen og gøre?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Klaus G.

Dato : 03-12-04 17:18

> Jeg kan ikke se at bilen er "skæv".
Så kig en gang mere...

> Jeg synes også at det er luset af dig at poste
> billeder af en bil du ikke kan lide uden at spørge
> ejeren.
Ok.

> Hvis du ikke har andet at få tiden til at
> gå med når du er på arbejde kunne du vel gøre
> manden opmærksom på et evt. problem med
> sin bil.
Han er da klar over problemet, så det ville være spild af tid...

> Hvem arbejder du forresten for ?
Hvordan kommer det sagen ved?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Leonard

Dato : 03-12-04 18:01

"jens j" <nogen@microsoft.com> wrote:

>Jeg synes også at det er luset af dig at poste
>billeder af en bil du ikke kan lide uden at spørge
>ejeren.

Hvorfor det?
- bilen kører på en offentlig vej.

--