Turbomåler
Fra : phk

Dato : 01-12-04 15:59

Jeg var ude at køre i en Skoda Fabia med forbrugsmåler. Der var tillige
fartpilot i den lille pispotte og så kunne jeg jo holde øje med belastningen
af motoren, om det nu gik op eller nedad eller der blæste en stiv pelikan ..
og det var jo meget rart. Lige som i de gode gamle Golf II dage, hvor jeg
havde turbomåler på til at vise belastningen af motoren.

Det kunne jeg tænke mig igen. Nogen der har ideer til anbringelse af
instrumenter i en Golf III - og som oven i købet har billeder at vise af
det, så kunne jeg tænke mig at se dem :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin P.

Dato : 01-12-04 16:26

> Det kunne jeg tænke mig igen. Nogen der har ideer til anbringelse af
> instrumenter i en Golf III - og som oven i købet har billeder at vise af
> det, så kunne jeg tænke mig at se dem :)

Du kan sætte den på A stolpen eller i den ene luftkanal?

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 19:46

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan sætte den på A stolpen eller i den ene luftkanal?

Nemli' ja - der fåes nogle rimeligt fikse indækninger til G3 og G4 så
instrumentet nærmest "smelter" ind i beklædningen.
->Per. Husker du turbo VR6'eren til Golf træffet i sommers den havde et par
instrumenter indbygget i A stolpen.
Sådan ca. som i dette katalog på side 8:
http://www.neuspeed.com/catalog/6Lighting%20Gauges%20Exterior.pdf

--
/Claus

http://vwfanatic.dk