Mærkeligt varmeapparat
Fra : Jakob Houkjær

Dato : 01-12-04 15:24

Hej.

Jeg har netop anskaffet en ny Fabia Combi. Det der undrer mig er
varmeapparatet til kabinen. (der tænkes IKKE a/c) Når knappen står på helt
blå (til venstre) kommer der naturligvis luft ind med samme temperatur som
omgivelserne udenfor.
Drejer jeg den så bare én millimeter op (hvor den stadig står i det blå
område) er luften meget varm, og drejer jeg den så derfra og helt over i det
røde bliver det kun lidt varmere.

Det er altså som om man kun kan vælge mellem kold og meget varm, mellemdelen
mangler ligesom, og det er ærgerligt at man en gang i minuttet skal vælge
kold eller varm, for at at holde temperaturen ud....

Nogen der har oplevet noget lignende med deres VAG, inden jeg hører hos
forhandleren?

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 18:18

"Jakob Houkjær" <jahoQQQQ@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Drejer jeg den så bare én millimeter op (hvor den stadig står i det blå
> område) er luften meget varm, og drejer jeg den så derfra og helt over i

Det lyder helt klart som en fejl du bare skal til forhandleren med. Må være
ret enkelt at lokalisere, men kan være rimelig besværlig at komme ind til

--
Tom