Hvor har Tom eller Jan W parkeret deres bi~
Fra : Thomas Landberg

Dato : 30-11-04 23:40

http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
Spritny hjemmeside med en hidtil uhørt detaljeringsgrad

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-11-04 23:50

> http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm

Under jorden, hvor det ikke regner på det - det er jo en Opel.. )

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 01-12-04 09:15

En helt masse bits fra Jan W Nielsen til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Under jorden, hvor det ikke regner på det - det er jo en Opel.. )

Ka' det bette pus ik' tåle at blive våd?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Når I har sovet en halv time er Finnsk fjernsyn forbi"
-- Hanzen i dk.medier.tv

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-12-04 10:08

> Ka' det bette pus ik' tåle at blive våd?

Man løber ikke risikoen..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 23:53

> http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm

Ja den er sjov, brugte et par timer på den her i week-end, der er masser af
fejl i billedet.
Prøv f.eks at zomme ind på bussen i der holder på den store hovedvej.
Jeg tror jeg fandt en seks syv fejl i billedet.
Det skulle iøvrigt være verdens største digitalbillede - råmaterialet fylder
72GB - det er stykket sammen af en masse små billeder, derfor er der fejl i
billedet.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 23:56

> Ja den er sjov, brugte et par timer på den her i week-end, der er masser
af
> fejl i billedet.
> Prøv f.eks at zomme ind på bussen i der holder på den store hovedvej.

Jeg tror faktisk at bussen er ved at "skide" en Scorpio.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Thomas Landberg

Dato : 30-11-04 23:58

> [...]
> fylder
> 72GB - det er stykket sammen af en masse små billeder, derfor er der fejl

Har set den med bussen. Lidt længere oppe i billedet, oppe i lyskrydset, er
der også en bil der mangler det meste fra skærmene og ned. Et sted skulle
der også gå en halv mand Men imponerende er det.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-12-04 10:14

Tue, 30 Nov 2004 23:57:35 +0100, skrev Thomas Landberg, på 26 linier,
i <41acfacd$0$56291$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

>Har set den med bussen. Lidt længere oppe i billedet, oppe i lyskrydset, er
>der også en bil der mangler det meste fra skærmene og ned. Et sted skulle
>der også gå en halv mand Men imponerende er det.
Han mangler det nederste af benene og er imellem bussen og
lyskrydset..
Det liger faktisk et billed jeg har taget med min fon.
det er jo næsten Nokia kvalitet.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 23:54

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:41acf6a1$0$272$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm

Finder man aldrig, sådan et skodkamera fra en mobiltlf. eller webxam
))

--
Tom

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 01-12-04 10:24

)

> Ka' det bette pus ik' tåle at blive våd?
Du ve', ældre Opel'er og rust...

Ebbe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-12-04 11:16

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message
Henrik Bøgh wrote:

>Du ve', ældre Opel'er og rust...

Hvad med nyere Opel'er og rust

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Søren Christensen

Dato : 01-12-04 16:15

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:41acf6a1$0$272$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm
>
> --

Du har så en gade opkaldt efter dig. Prøv at følg den store vej lidt. En
sidevej til venstre hedder Landbergstreat.

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 01-12-04 16:18

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:41acf6a1$0$272$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm
>
> --

Sikke man Cabrioleter der kører rundt i den by!
Selv kassevogne. Fandt en vej i midten af billedet næsten øverst oppe hvor
de fleste af bilerne er cabs...
Selv kassevognene!