Test af den nye M5 !
Fra : Thomas H.

Dato : 30-11-04 17:28

www.snabelapunktumdk.dk/BMW_M5_E60.gif

0-200 på 13,8 - det er sgu noget hurtigere end BMW's forsigtige 15 sekunders
opgivelse
Det er faktisk hurtigere end 575M Maranello.

Det er første gang jeg ser gearingen, som jeg har været lidt nysgerrig
omkring mht. det 7. gear, jeg frygtede lidt at det var sådan noget
close-ratio fis, hvor der var presset ekstra gear ind i det lave område, men
det ser da meget normalt ud.

Nürburgring på 8:13 er ikke overdrevet imponerende, men den løber i
begrænseren ved 269 (hmm!) så måske kan den forbedres en anelse hvis den fik
lov til mere, og måske i lidt varmere vejr end 13 grader...

....håber jeg en dag får nasset mig en tur i sådan en
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Snusken

Dato : 30-11-04 19:09

Ikke så tosset, jeg tror, at vi nupper en af dem før de stiger i pris.

mvh eric
-------------------------

Fra : Martin Vollert

Dato : 30-11-04 19:14

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message news:Xc1rd.1776$HW1.1753@news.get2net.dk...

> [...]
> anelse hvis den fik lov til mere, og måske i lidt varmere vejr end 13 grader...
>

> ...håber jeg en dag får nasset mig en tur i sådan en

Tror snart vi skal ha oprettet en gruppe der hedder "dk.thomas h.bmw"

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-11-04 19:42

> Tror snart vi skal ha oprettet en gruppe der hedder "dk.thomas h.bmw"

.... og dk.henrikb.saab.bil...og dk.janwnielsen.vag.bil...og
tkrath.cossie/omega.bil...og kaso.renault.bil.. )

/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 30-11-04 21:28

> ... og dk.henrikb.saab.bil...og dk.janwnielsen.vag.bil...og
> tkrath.cossie/omega.bil...og kaso.renault.bil.. )

Kan vi lige holde en pæn tone!!!

--
Thomas Krath :)
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Michael

Dato : 30-11-04 22:03

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan vi lige holde en pæn tone!!!

Tag en tudekiks

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 22:08

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-11-04 22:31

> Kan vi lige holde en pæn tone!!!

He-he..

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 30-11-04 23:16

> ... og dk.henrikb.saab.bil...og dk.janwnielsen.vag.bil...og
> tkrath.cossie/omega.bil...og kaso.renault.bil.. )

--
M.v.h.
---------------------------------
Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Thomas H.

Dato : 01-12-04 08:33

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Tror snart vi skal ha oprettet en gruppe der hedder "dk.thomas h.bmw"

Tjaa, hvis folk kun vil snakke om Opel, Ford eller noget så rædselsfuldt som
Alfa, kan de jo putte mig i killfilteret ...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-12-04 10:20

Fra : Mogens

Dato : 01-12-04 20:51

> [...]

Den nye Olesen...

Fra : Henrik B.

Dato : 01-12-04 23:16

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den nye Olesen...

Ja, det er dét jeg siger: Ford gør folk skøre i hovedet...

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Thomas H.

Dato : 02-12-04 08:21

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den nye Olesen...

Muligt, jeg forstår bare ikke hvorfor folk ikke bare kan ignorere mig, hvis
de ikke gider at høre om et bilmærke ...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-12-04 09:10

> Muligt, jeg forstår bare ikke hvorfor folk ikke bare kan ignorere mig,
hvis
> de ikke gider at høre om et bilmærke ...

Jeg ser intet problem i din entusiasme.

Mon der virkelig er andre, der gør det - det kan jeg næsten ikke forestille
mig.

/Jan W Nielsen - der jo også må høre den del..

Fra : John Sahl

Dato : 02-12-04 09:27

Jan W Nielsen wrote:
> Jeg ser intet problem i din entusiasme.
>
> Mon der virkelig er andre, der gør det - det kan jeg næsten ikke
> forestille mig.

Jeg har heller intet imod det, når man kender folks til tider
særdeles kærlige tanker om visse mærker slår man jo
automatisk et filter til i hjernen mens man læser deres indlæg

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-12-04 13:18

Uhh vi er nok nærtagene. Det var for sjov forhel****, så slap dog af og tag en kiks.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Mogens

Dato : 02-12-04 18:04

> Uhh vi er nok nærtagene. Det var for sjov forhel****, så slap dog af og
tag en
> kiks.

Det drejer sig om ganag på gang at klantre et
bilmærke, man efter al sandsynlighed ikke har
prøvet i særlig stor udstrækning.

Man = Thomas H
Bilmælke = Alfa Romeo

Fra : Henrik B.

Dato : 03-12-04 00:41

> Det drejer sig om ganag på gang at klantre et
> bilmærke, man efter al sandsynlighed ikke har
> prøvet i særlig stor udstrækning.
>
> Man = Thomas H
> Bilmælke = Alfa Romeo

*LOL*

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-12-04 22:24

Mogens wrote:

> Det drejer sig om ganag på gang at klantre et
> bilmærke, man efter al sandsynlighed ikke har
> prøvet i særlig stor udstrækning.
>
> Man = Thomas H
> Bilmælke = Alfa Romeo

Mon ikke det startede med noget af alt det bullshit jeg gennem
tiden har fyret af om BMW? Jeg prikker lidt til hans mærke, han
prikker lidt til mit mærke og du tager det tilsyneladende tungere
end det måske er ment?!?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 04-12-04 08:29

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tiden har fyret af om BMW? Jeg prikker lidt til hans mærke, han
> prikker lidt til mit mærke og du tager det tilsyneladende tungere

Aner det ikke, men Olesen og "ham" nedgør gang på gang
et mærke på grund af nogle oplevelser med en enkelt
model. Dét er sgu da for langt ude, IMO...

Fra : phk

Dato : 04-12-04 10:11

> "Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Aner det ikke, men Olesen og "ham" nedgør gang på gang
> et mærke på grund af nogle oplevelser med en enkelt
> model. Dét er sgu da for langt ude, IMO...

Det minder mig om - jeg var engang på Ring Djursland hvor jeg tog noget
video. Det var rigtigt spændende pga. regnvejr og der var mange der snurrede
rundt om sig selv eller forsøgte at torpedere diverse læskure og lygtepæle,
der rakte op i lav flyvehøjde.

Det er vel 10-15 år siden. Var du med?

Eller var det før Alfa kom ind i varmen? ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-12-04 22:09

"Thomas H." wrote:

> Tjaa, hvis folk kun vil snakke om Opel, Ford eller noget så rædselsfuldt som
> Alfa, kan de jo putte mig i killfilteret ...

Jamen jeg har dig allerede i filteret, det er blandt andet derfor
jeg nægter at svare på indlægget her..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Steen F.

Dato : 01-12-04 01:43

Thomas H. wrote:
> www.snabelapunktumdk.dk/BMW_M5_E60.gif
> 0-200 på 13,8 - det er sgu noget hurtigere end BMW's forsigtige 15
> sekunders opgivelse
> Det er faktisk hurtigere end 575M Maranello.

Pyyha... 507 HK ved 7750 o/m! Det var ellers ikke så få omdrejninger den
ta'r!

/Steen

Fra : Frederik

Dato : 01-12-04 13:16

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in message

> Pyyha... 507 HK ved 7750 o/m! Det var ellers ikke så få omdrejninger den
> ta'r!
>
> /Steen

Den kører så også kun 5 km/l i snit...

Er godt klar over det ikke er relevant :)

Mvh.

Frederik

Fra : Frederik

Dato : 01-12-04 13:18

> [...]
> fik lov til mere, og måske i lidt varmere vejr end 13 grader...
>

> ...håber jeg en dag får nasset mig en tur i sådan en

Har du en lignende test af en E55 AMG?

Eller andet af AMGs übercars?

Mvh.

Frederik

Fra : Michael

Dato : 01-12-04 13:22

On Wed, 1 Dec 2004 13:17:45 +0100, "Frederik" <f.caroefjern@suf.nu>
wrote:

>"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

>Har du en lignende test af en E55 AMG?
>
>Eller andet af AMGs übercars?

Denne her,

Mercedes SL 65 AMG 6,0L V12 612HK 1000 Nm

3,9 0-100 km/t
12,0 0-200 km/t
31,9 0-300 km/t
338 top

Fra : Frederik

Dato : 01-12-04 13:40

"Michael" <Dono@mail.com> wrote in message

> Denne her,
>
> Mercedes SL 65 AMG 6,0L V12 612HK 1000 Nm
>
> 3,9 0-100 km/t
> 12,0 0-200 km/t
> 31,9 0-300 km/t
> 338 top

Hej

Tænkte mest på melleacc.

Mvh.

Frederik

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-12-04 16:56

"Thomas H." wrote:

> Nürburgring på 8:13 er ikke overdrevet imponerende, men den løber i
> begrænseren ved 269 (hmm!) så måske kan den forbedres en anelse hvis den fik
> lov til mere, og måske i lidt varmere vejr end 13 grader...

13 grader er da ret optimalt, det er koldt nok til at motoren har
fuld effekt, men samtidigt varmt nok til at man ikke behøver
spekulere så meget på vejgreb..

--
Hygge..
Thomas