uansvarlig bilkørsel?
Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-11-04 19:12

Fra : BJ

Dato : 28-11-04 19:18

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cod4da$2mao$1@news.cybercity.dk...

KLIP

> Hvad siger I?

Den sidste idiot er endnu ikke død.

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 28-11-04 19:30

news:41aa1660$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> > Hvad siger I?

> Den sidste idiot er endnu ikke død.

Dybt go'nat - og uansvarligt!

Fra : BJ

Dato : 28-11-04 20:05

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:cod5g5$2nf1$1@news.cybercity.dk...

KLIP

>> > Hvad siger I?
>
>> Den sidste idiot er endnu ikke død.
>
> Dybt go'nat - og uansvarligt!

Hvad der er endnu mere dyb go´nat er at de "medkørende" trafikanter ser ud
til ikke at stå på klodserne.

A´ ville have kørt skrigende bort/den anden vej.

--
Bjørn J.

Fra : Juul

Dato : 28-11-04 20:20

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]
> til ikke at stå på klodserne.
>
> A´ ville have kørt skrigende bort/den anden vej.

Er bjørnen ikke gået i hi endnu

hvad f... har du ikke været ude og køre med mig

Han har da rimeligt kontrol over det, men at det så er det forkerte sted er
ikke smart.
Hvis blot halvdelen af Danmarks bilister kunne beherske deres køretøj sådan,
så det ikke så dårligt endda .
De ikke behøvede at vise det på offentlig vej, men du må da indrømme, at han
kan beherske den røvskubber:
Mon Mogens skal prøve det i Chevyen
Viperen kunne godt klare det da jeg prøvede
--
Juul

Fra : Mogens

Dato : 28-11-04 20:27

"Juul" <Jule@mand.se> skrev i en meddelelse

> [...]

Foruroligende hvor let medtrafikanterne tager på det...

> Er bjørnen ikke gået i hi endnu

He, he...

> hvad f... har du ikke været ude og køre med mig

En M30 har nemt ved det!

> Mon Mogens skal prøve det i Chevyen

He, he - tractionskontrollen arbejder flittigt i disse tider

> Viperen kunne godt klare det da jeg prøvede

Sejt - hvilken udgave?

Fra : Juul

Dato : 28-11-04 20:39

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> He, he...

> En M30 har nemt ved det!

> He, he - tractionskontrollen arbejder flittigt i disse tider

i 2003:

Dodge Viper V10 GTS tunet til ca 485, komplet Startecudstyr
--
Juul - manden

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-11-04 20:50

Juul wrote:
> "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message

> i 2003:
>
> Dodge Viper V10 GTS tunet til ca 485, komplet Startecudstyr
Hvad koster sådan en fætter på danske plader? (og kan den fåes på gule(?)

Fra : Juul

Dato : 28-11-04 22:05

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> wrote in message

KLIP

> Hvad koster sådan en fætter på danske plader? (og kan den fåes på gule(?)

Ca 1.700.000 med "lastbilsmotor" den var lige på lager da de konstruerede
monsteret.
Anhængertræk ca. 3.800,-
Gule plader, desværre ikke, forholdet mellem totallængde og ladlængde er
forkert
Forsikring, skal bare betales, ikke diskuteres.
Men nu er den på plader fra en sydlig nabo
--
Juul

Fra : BJ

Dato : 28-11-04 20:55

"Juul" <Jule@mand.se> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er bjørnen ikke gået i hi endnu

Nope..

> hvad f... har du ikke været ude og køre med mig

Nope..!!...)

> Han har da rimeligt kontrol over det, men at det så er det forkerte sted
> er
> ikke smart.

Måske og det har du ret i.

> Hvis blot halvdelen af Danmarks bilister kunne beherske deres køretøj
> sådan,
> så det ikke så dårligt endda .

Kan de da ikke det..?...))

> De ikke behøvede at vise det på offentlig vej, men du må da indrømme, at
> han
> kan beherske den røvskubber:

Alt er jo relativt da det ser ret harsaderet ud.

--
Bjørn J.

Fra : Elbarto

Dato : 28-11-04 23:14

> [...]
> kan beherske den røvskubber:
> Mon Mogens skal prøve det i Chevyen
> Viperen kunne godt klare det da jeg prøvede

Ser ud til at en del af det er temlig kontrolleret det er så bare lige
det forkerte sted at gøre det ... og dog mindes noget om at de køre temlig
råddent dernede i forvejen lidt efter størst kommer først og ingen
specielle færdselsregler.

200hk mere lidt strammere og lavere undervogn samt goe brede dæk så kunne
sierraen da nok oss lave såen nogen trix.

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 28-11-04 19:19

En helt masse bits fra Cosworth POWER til dk.fritid.bil gav følgende:

> http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
>
> Hvad siger I?

Jeg syntes det er grotesk. Selvom jeg har indtryk af at føreren af bilen nok
har mere styr over bilen, end det ser ud til i starten.
Men grotesk og dybt uansvarligt...
(og så er musikken i sidste halvdel godt nok ringe... :))

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Bullshit it's over"
-- Gregory Sporleder as Capt. Frye in 'The Rock'

Fra : Lars Holst

Dato : 28-11-04 20:01

Henrik Bøgh <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> said in

> [...]
> Men grotesk og dybt uansvarligt...
> (og så er musikken i sidste halvdel godt nok ringe... :))

Det er båndsalat.

--
Lars Holst

Fra : Elbarto

Dato : 28-11-04 23:19

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/
>
> "Bullshit it's over"
> -- Gregory Sporleder as Capt. Frye in 'The Rock'

hvadfor noget musik ?? .. syntes da kun man kan høre en der sidder og jamre
sig bagi ;)

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Klaus G.

Dato : 30-11-04 16:49

> hvadfor noget musik ?? .. syntes da kun man kan høre en der sidder og
jamre
> sig bagi ;)

Tror der er nogen som er ved at halal slagte en kat på bagsædet, eller
strangulere en ged...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 30-11-04 18:29

En helt masse bits fra Klaus G. til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Tror der er nogen som er ved at halal slagte en kat på bagsædet, eller
> strangulere en ged...

Det ville da forklare kørestilen. Sådan en ged spræller nok en del når den
bliver stranguleret...

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Well, if you ask me, uh, we're shooting the wrong gooks"
-- Adam Baldwin as Animal Mother in 'Full Metal Jacket'

Fra : Leonard

Dato : 28-11-04 19:42

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Hvad siger I?

Det er ikke ligefrem kontrol der gennemsyrer den kørsel.
Men det lader ikke til at forstyrre de andre trafikanter så meget, og
heldigvis for det, for havde de reageret som danske bilister ville
have gjort, så var det gået galt.
Det er rent held at der ikke sker en ulykke undervejs, læg mærke til
at bilen flere gange er helt ude i rabatten, og at den smutter ned af
en frakørsel fordi den ikke nåede ind på vejen igen.

Dybt uansvarligt hele vejen igennem.

--
Leonard

Fra : Verner Johnsen

Dato : 29-11-04 08:01

On Sun, 28 Nov 2004 19:42:14 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Men det lader ikke til at forstyrre de andre trafikanter så meget,

Næh, de er formodentligt vant til det, og man kunne risikere at
eventuelle negative reaktioner ville blive betragtet som landsskadelig
virksomhed, da de indfødte sheik sønner jo er hævet over den
almindelige lovgivning.

>Det er rent held at der ikke sker en ulykke undervejs, læg mærke til
>at bilen flere gange er helt ude i rabatten, og at den smutter ned af
>en frakørsel fordi den ikke nåede ind på vejen igen.

Vi har før set filmklip af tilsvarende kørsel, hvor bilerne ende ude
blandt publikum.
Var der nogen der talte om dødsønsker ?

>Dybt uansvarligt hele vejen igennem.

Yep.
Jeg kunne forestille mig, at optagelserne er fra Bahrain.
Jeg kender nogen, som har boet på Bahrain, men som flyttede derfra på
grund af frygten for at færdes i trafikken.
De indfødte kørte fuldstændigt respektløst

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Christensen

Dato : 29-11-04 17:31

> [...]
> grund af frygten for at færdes i trafikken.
> De indfødte kørte fuldstændigt respektløst

OT:

Der vil jeg godt lidt holde dem fra Bahrain skyldsløse - det er ikke dem der
kører pisseråddent på Bahrain...det er nemlig alle Sauderne som tror de ejer
hele verden (Bahrain inklusive) og kører som død og helvede.

Sauderne bruger Bahrain som en slags ferieparadis (10 km fra kysten af
Saudi) med letpåklædte damer, helflasker i minibaren osv. osv. (ham der
Allan kan åbenbart ikke se helt derover..?)

- Christensen

PS: Man kan se det er Sauder fordi deres nummerplader kun står på arabisk
mens bahrainitterne(?) har både arabisk og latinske tal/bogstaver på deres i
en to-delt nummerplade.....

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-11-04 19:48

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv

rapportage fra Brønshøj-raceday, med bedetæpper og hele det
tyrkiskemusikorkester??. Det eneste som mangler er en offer-ged ;).

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 28-11-04 20:56

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Egentligt ikke - han har sq meget godt styr på kareten.

Fra : Torben E

Dato : 28-11-04 21:13

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Allah er stor, eller også er han ret heldig.

Torben E

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 28-11-04 23:28

On Sun, 28 Nov 2004 21:13:06 +0100, "Torben E"
<topcon@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

>"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

>Allah er stor, eller også er han ret heldig.
Eller: Når nu alles liv ligger i Allah hænder, behøver man ikke tænke
på hvornår man skal dø, det har Allah bestemt.

Se bare de andre klip på http://www.alr7al.net
Nu er mit arabiske lig nul, så jeg kan ikke lige læse ret meget på
siden, men videoklippene de fortæller deres egen historie.
Måske nogen med styr på det arabiske kan oversætte lidt ?

/Hans

Fra : Juul

Dato : 29-11-04 14:30

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote in message
> On Sun, 28 Nov 2004 21:13:06 +0100, "Torben E"
> <topcon@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

> Se bare de andre klip på http://www.alr7al.net
> Nu er mit arabiske lig nul,

Så smut direkte ind på
http://www.alr7al.net/matrix/

Men få ikke gode ideer, lad dem køre det der ned.

--
Juul

Fra : Per O.

Dato : 28-11-04 22:28

Cosworth POWER wrote:
> http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
>
> Hvad siger I?

Den her araber kvadrede da i det mindste ikke ind i tre uskyldige forgængere
! Det er da en trøst ! Men det må være alt det sand de har dernede som
sætter sig på hjernen !

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Johnny B 2000

Dato : 28-11-04 22:56

har du aldrig kørt taxa i københavn efter kl. 24 med en af samme art ?????

prøv og sig så at der er 200,- xtra hvis han køre "sjovt" ... det kan være
din sidste tur

syntes faktisk at chaufføren behersker den arabcar cool, bare trist det sker
mellem almindelige bilister ..... det kræver mere end man regner med at
beherske en bil sådan, de fleste ville ryge af allerede efter 2
"røvudskridning"

håber at der bliver gjort noget ved den "gadebane" der snakkes så meget om
her i kbh.

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Cosworth POWER

Dato : 29-11-04 15:20

> har du aldrig kørt taxa i københavn efter kl. 24 med en af samme art
> ?????
> prøv og sig så at der er 200,- xtra hvis han køre "sjovt" ... det kan
> være din sidste tur

Jo nu du siger det! Der er ret mange på det tidspunkt der ikke kan køre
bil, men det overfår sgutte det man ser på videoen!

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-11-04 00:07

Cosworth POWER wrote:

> http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
>
> Hvad siger I?

Det er sku da bare The Stig fra TopGear bare fra den arabiske kanal.
Øh HOV Der er andre på vejen. Så er det nok ikke Top Gear alligevel.

mvh
Henning

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 29-11-04 01:03

Cosworth POWER wrote:
> http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
>
> Hvad siger I?

øhhh - har BMW skiftet design?

Knus
Regnar

Fra : Rander

Dato : 29-11-04 04:22

Sun, 28 Nov 2004 19:11:57 +0100 brugte Cosworth POWER 9 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
>Hvad siger I?

Hvad er det han kører i? Det må næsten være en amerikaner, så elendig som
den er til at dreje - jeg troede bare ikke at de havde sådan nogen dernede
i Jalla-land...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Politik er ingen dårlig profession. Lykkes du, er der mange belønninger
og blamerer du dig, kan du altid skrive en bog. (Ronald Reagan)

Fra : CDK

Dato : 29-11-04 07:55

Cosworth POWER wrote:
> http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
>
> Hvad siger I?

Han har da pænt godt styr på den bil - men et helt forkert sted at prøve
det...

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg synes om "tilskuernes" sikkerhed

Men man må sige han ved hvordan man redder en udskridning - og især
hvordan man skaber en .. hehe..

/Christian.

Fra : Peter Weis

Dato : 29-11-04 16:13

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

> Hvad siger I?

De andre trafikanter kan s'gu da bare holde til højre.

mvh
Peter

Fra : PNT

Dato : 30-11-04 10:49

det er da ikke galt, manden har jo styr på det !

Fra : Casper Bang

Dato : 30-11-04 16:22

> det er da ikke galt, manden har jo styr på det !

Det er vel ikke kun et spørgsmål om han selv har styr på det - men om dem
han kører forbi handler rationelt når de ser en bil køre sidelæns forbi dem.