Fremtidens bil.!
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 11:17

Må indrømme at jeg nu have troet og forventet noget mere af bilerne i
fremtiden..

http://www.automobilhuset-randers.dk/brugtebiler/bil.asp?ID=251600496&PP=1

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-11-04 11:28

Kim Sørensen telepaterede følgende til sin PC:
> Må indrømme at jeg nu have troet og forventet noget mere af bilerne i
> fremtiden..
>
> http://www.automobilhuset-randers.dk/brugtebiler/bil.asp?ID=251600496&PP=1

Tja. Man kan da vist kun konkludere at Mitsubishi går i stå...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-11-04 11:34

> Tja. Man kan da vist kun konkludere at Mitsubishi går i stå...

Deres udviklingsafdeling er også kokset til.. )

/Jan W Nielsen

Fra : martin

Dato : 29-11-04 08:15

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

http://www.automobilhuset-randers.dk/brugtebiler/bil.asp?ID=251600496&PP=1

> Deres udviklingsafdeling er også kokset til.. )
>
> /Jan W Nielsen

Ja. jeg her osse hørt at retro, blive mode igen i det 26. århundrede :)

Fra : alexbo

Dato : 28-11-04 11:31

"Kim Sørensen" skrev

> Må indrømme at jeg nu have troet og forventet noget mere af bilerne i
fremtiden..

Jeg har selv en GDI, og på trods af de mange negative udtalelser om den
motor, tror jeg på en fremtid for den, og det viser dit link jo også.

mvh
Alex Christensen,