Så er der kommet Volvo i garagen :)
Fra : Carl Astrup

Dato : 28-11-04 10:49

Hej Folkens,

Håber i kan hjælpe..

Jeg har købt en 97 Volvo S40, den skrabede model, uden elruder og
fjernbetjent
centrallås.

Er der nogle der har prøvet evt. at tage til sverige og få eftermonteret
dette ?

//Carl

Fra : ENN

Dato : 28-11-04 10:58

Kør til www.returbilen.se og pil det selv af / monter det, har selv haft en
skarbet som jeg eftermonterede alt udstyr på

Hvad specifikt vil du have monteret?

Fra : Carl Astrup

Dato : 28-11-04 14:57

Halløjsa, okay, det ser ud som om man skulle kigge derover.

Jeg skal have el-ruder, samt fjernbetjening til c-låsen til at sttarte med.
Men jeg skal nok finde nogle der kan montere det for mig derovre, jeg
ødelægger som regel mere
end jeg gavner hver gang jeg prøver på den slags.

//Carl

Fra : ENN

Dato : 28-11-04 16:39

Tja jeg kan skam montere det - er det elruder for eller bag?

Esben

Fra : Carl Astrup

Dato : 08-12-04 12:43

Hej Esben

Missede desværre dit indlæg på TDC's mailserver ? (skummelt forøvrigt),
Men jeg vil meget gerne maile med dig direkte om muligt.

min email er noget i retning af caMAPSrl@crSPAMTAKab.dk
hvis du fjerner de store bogstaver er der god chance for at komme igennem :)