julegaveønsker
Fra : Michael S. Jensen

Dato : 27-11-04 12:54

Hej Else,

Her er som aftalt julegaveønsker:

Menu termokrus ca 3-4 dl. Der er tre størrelser. Jeg ved ikke hvilet et, der
passer bedst i størrelsen. Fås hos Bahne.
Bøger af Ida Jessen, Jan Sonnergård, Naja Marie Aidt, Katrine Marie
Guldager.
Nikoline Werdelin: Homo Metropolis (tegneserie)
Gamle (ikke nødv. antik) kartoffelske og sovseske
Gummistøvler str 39

Så kan jeg ikke finde på mere. Trist sådan at blive ældre...Jeg synes ellers
jeg plejer at kunne fremtrylle nogle laaange lister, men det her er hvad I
må klare jer med.

Sebastian har taget sådan cirka halvanden skridt i går. Michael er stadig
meget glad for sit nye arbejde.

Knus fra Heidi

Fra : Bo Ramsing

Dato : 27-11-04 12:59

Jamen held og lykke med det da.

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-04 13:07

Jeg vil gerne vide hvem i gruppen der giver hvad ??
Det er jo ikke sikkert at Heidi vil have 227 Termokrus

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Bernhard Ege

Dato : 27-11-04 13:26

Per Emborg wrote:
> Jeg vil gerne vide hvem i gruppen der giver hvad ??
> Det er jo ikke sikkert at Heidi vil have 227 Termokrus

LOL!!

mvh Bernhard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-11-04 13:18

Michael S. Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> Hej Else,
>
> Her er som aftalt julegaveønsker:

LOL..

> Knus fra Heidi

Nå, der kom forklaringen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : hanzen

Dato : 27-11-04 15:42

meddelelse news:41a8708f$0$66397$14726298@news.sunsite.dk...
> Michael S. Jensen telepaterede følgende til sin PC:

> LOL..

> Nå, der kom forklaringen...

En herreløs computer?
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-11-04 16:44

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> En herreløs computer?

I min 'Fra' rubrik står der godt nok Michael S. Jensen

Så jeg gad godt at vide hvordan Heidi ser ud

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-11-04 13:04

> [...]
> hvad I må klare jer med.
>
> Sebastian har taget sådan cirka halvanden skridt i går. Michael er stadig

Er der så tale om endnu en fejl posting, eller skal vi nu til at overveje
hvad vi vil give?

PS. Heldigt at der ikke står noget 'legetøj' på listen ))))

--
mvh Uffe

Fra : Mogens

Dato : 27-11-04 16:46

"Michael S. Jensen" <sonder@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

HEJ-di :)

> Her er som aftalt julegaveønsker:
> Så kan jeg ikke finde på mere. Trist sådan at blive ældre...

Jamen dog - sådan har jég det nu ikke !
Her er et bilmæssigt forslag:

Mvh Mogens
www.tkrath.dk/forum/dfb/cam003.jpg

Fra : hanzen

Dato : 27-11-04 17:14

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael S. Jensen" <sonder@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Duuuhh på gule plader

Fra : Mogens

Dato : 27-11-04 17:18

> Duuuhh på gule plader

Man kan næppe forlange, at du skulle kunne se
idé'en i dét :)

Fra : hanzen

Dato : 27-11-04 18:06

> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan næppe forlange, at du skulle kunne se
> idé'en i dét :)

jo hvis du havde set det skæve grin.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-11-04 17:42

Mogens telepaterede følgende til sin PC:
> Mvh Mogens
> www.tkrath.dk/forum/dfb/cam003.jpg

Det er jo den rigtige model....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens

Dato : 27-11-04 17:50

meddelelse news:41a8ae6f$0$66410$14726298@news.sunsite.dk...

> Det er jo den rigtige model....

He, he - smag og behag er jo forskellig :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-11-04 17:58

Mogens telepaterede følgende til sin PC:
> He, he - smag og behag er jo forskellig :)

Det synes du måske ikke?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens

Dato : 27-11-04 18:04

meddelelse news:41a8b210$0$66401$14726298@news.sunsite.dk...

> Det synes du måske ikke?

Jow - ellers havde jeg købt en/den anden
(blot beskeden...)

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-04 20:55

On Sat, 27 Nov 2004 12:53:45 +0100, "Michael S. Jensen"
<sonder@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej Else,

<.......en kedelig liste over juleønsker>

>Sebastian har taget sådan cirka halvanden skridt i går. Michael er stadig
>meget glad for sit nye arbejde.

.......og han ønsker sig iøvrigt en Ferrari F40
Testarossa...............den der Patrol er lidt for sløv *LOL*
--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI

Fra : Peter

Dato : 27-11-04 21:06

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> ......og han ønsker sig iøvrigt en Ferrari F40
> Testarossa

Knægten eller faderen

Det er i det mindste godt at manden er glad for sit arbejde

Mon ikke Heidi får mailforbud af gemalen, når han opdager fadæcen?

Er der overhovedet nogen der har advaret dem om det?
Jeg overvejdede at skrive til dem i cc men nænnede det ikke

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 27-11-04 23:15

> Er der overhovedet nogen der har advaret dem om det?
> Jeg overvejdede at skrive til dem i cc men nænnede det ikke

Vi alle kunne da for sjov sende VORES julegave ønsker til Heidi, sådan noget
alá

- Snekæder
- Motorvarmer
- Vinterdæk
- Og andet bilrelateret

Emil

Fra : Leonard

Dato : 28-11-04 10:29

"Michael S. Jensen" <sonder@tdcadsl.dk> skrev i dk.fritid.bil:

>Her er som aftalt julegaveønsker:
>
>Knus fra Heidi

Hej Heidi

Jeg vil da også lige poste mine julegaveønsker, nu du har valgt at
hele Danmark skal have dine:

En miljøpose til en Stenhøj-autolift (det er en stor pose der
beskytter miljøet, hvis der skulle gå hul på liften hydraliksystem)

En aluhejseport med isolering og vinduer i, minimumsmål 3,5 m bred og
3m høj, max. 4 m bred og 3,5 m høj (helst med motor og fjernbetjening)

En traverskran, skal kunne dække et areal på 7 x 7 m og løfte min. 2
ton.

En drejebænk til metal.

En slibemaskine (med en sten i den ene side og båndpudser i den anden
side)

Luftværktøj, pladesakse og alt muligt andet værktøj, der passer til et
metalværksted.

Som du nok kan regne ud er jeg ved at bygge min gamle stald om til
værksted, derfor rækker min fantasi kun til at ønske mig ting der
passer til mit nye hobbyrum.

--
Glædelig Jul
Leonard, skribent og læser i dk.fritid.bil

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-11-04 00:04

"Michael S. Jensen" <sonder@tdcadsl.dk> skrev

> Her er som aftalt julegaveønsker:

Jeg ønsker mig følgende: (bilrelateret)

Et gavekort til afrensning, helgalvanisering, lakering og
undervognsbehandling af en Opel Record stationcar.
En bunke mursten og en lille gravko, samt rigelige mængder beton til at
bygge en garage/værksted af og en grund til at bygge den på.

Og en blank synsattest imorgen!

God forhjul
Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-11-04 00:14

> Og en blank synsattest imorgen!

Jeg ville da hellere ønske mig en hvor der stod:

Godkendt.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-11-04 00:27

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev

> Jeg ville da hellere ønske mig en hvor der stod:
>
> Godkendt.

Nårh ja, det er jo ikke en straffeattest

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-11-04 23:25

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev

> Jeg ville da hellere ønske mig en hvor der stod:
>
> Godkendt.

Det må åbenbart være blevt jul idag, for det var lige nøjagtig hvad der stod
)))

--
Mvh. Uffe Ravn
Nysynet Opel Rekord Stationcar 1984

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 29-11-04 23:47

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Det må åbenbart være blevt jul idag, for det var lige nøjagtig hvad der stod
>)))

Så er du jo en lykkens pamjulefis lige nu

Gu' hvilken af vore biler der holder sig længst ? <grin>

Nu går der sgu' sport i det !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-11-04 00:24

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Så er du jo en lykkens pamjulefis lige nu
>
> Gu' hvilken af vore biler der holder sig længst ? <grin>

Din, min står udenfor.

> Nu går der sgu' sport i det !

Da jeg trillede ind til omsyn idag, spurgte jeg om han ville have klappen op
for at tjecke stelnummer, sagde han:

"næh der er sku ikke 2 ens biler af den slags, bare kør videre til
skafottet"

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 30-11-04 00:35

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>"næh der er sku ikke 2 ens biler af den slags, bare kør videre til
>skafottet"

Harhhh harhhh harhhhhhhh .........

Den første der så min, fik et føl, da den kom tilbage igen ugen efter
- han var helt og addeles paf over at nogen gad holde de kære kasser i
live

Herregud mand, lidt pladesjov, og en bærearm - hva' betyder det - det
er jo en Rekord vi snakker om ;)

Og jo, jeg har fået lys på den igen, og nydt en køretur i mørket

(det lød dumt ..... )

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-11-04 00:44

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> [...]
> live
>
> Herregud mand, lidt pladesjov, og en bærearm - hva' betyder det - det

Hvad katten, ja min faldt også på et lille hul han fik lavet i bagereste
venstre bærearm, en bremseslange han ikke var tilfreds med, og en
sideblinklygte der virkede 25 min. inden synet og igen 2 min. inde i synet
Mens jeg stod og græmmede mig over at komme til syn med en dårlig pære,
fortalte synsmanden at han selv havde været ude for det samme.
Han havde selv foretaget et "forsyn" hvorefter en af hans kolleger så synede
bilen, dog med en bemærkning om at et sideblinklys var defekt.

> Og jo, jeg har fået lys på den igen, og nydt en køretur i mørket
>
> (det lød dumt ..... )

Hmm. en radiomekanikker med pæren i orden

Jeg har kun en gang måtte lodde ledningen til lyskontakten.

Jeg kan i øvrigt oplyse om at en ny bærearm ikke koster 1900 kr. længere!

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 30-11-04 01:21

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Hvad katten, ja min faldt også på et lille hul han fik lavet i bagereste
>venstre bærearm

Spøjst *den* side ryger hvergang

>Jeg har kun en gang måtte lodde ledningen til lyskontakten.

her er det tredie gang, men ok, jeg kører også meget (~blinker meget)

>Jeg kan i øvrigt oplyse om at en ny bærearm ikke koster 1900 kr. længere!

Tør ikke spørge ;) Den er vel udgået ;(

(tid til endnu en *hel* bil ?)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-11-04 11:31

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Tør ikke spørge ;) Den er vel udgået ;(

Da jeg desværre ikke havde nogen liggende jeg ville presentere til et omsyn,
valgte jeg at købe en ny til 1560kr.

> (tid til endnu en *hel* bil ?)

Ja det burde jeg jo finde, det tager jo ikke mere end et par dage at splitte
sådan en totalt.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-11-04 23:45

> Det må åbenbart være blevt jul idag, for det var lige nøjagtig hvad der
> [...]

Tæløk me' den gamle dame

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC