Kan man finde ejer udfra reg.nr?
Fra : Nicolai Andersen

Dato : 27-11-04 11:18

Hej med jer!
Kan man på nettet finde ejeren af en bil, kun udfra nr.pladen(reg.nr.)?
(Ønsker kontakt ang. evt. køb)

Fra : Diesell

Dato : 27-11-04 11:30

"Nicolai Andersen" <nic.pernille@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer!
> Kan man på nettet finde ejeren af en bil, kun udfra nr.pladen(reg.nr.)?
> (Ønsker kontakt ang. evt. køb)

Nej. Det er ikke offentligt tilgængeligt.

Jesper

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 27-11-04 11:32

"Nicolai Andersen" <nic.pernille@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer!
> Kan man på nettet finde ejeren af en bil, kun udfra nr.pladen(reg.nr.)?
> (Ønsker kontakt ang. evt. køb)

Nej.

Men nogle har haft held med at sige at de ringer fra en tankstation (til
politiet) og sige at vedkommende er kørt fra en benzinregning, og derefter
få adressen, men hvis det er en bil du vil købe er det nok ikke smart at
melde ejeren ;)

Fra : Elbarto

Dato : 27-11-04 11:45

"Nicolai Andersen" <nic.pernille@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer!
> Kan man på nettet finde ejeren af en bil, kun udfra nr.pladen(reg.nr.)?
> (Ønsker kontakt ang. evt. køb)

At ringe til motorkontoret
sig: Jeg kom til at bake ind i en bil den anden dag ved føtex .. jeg
efterlod en seddel i frontruden men det gav regn og personen har ikke
ringet til mig endnu så tror nummert er visket ud .. kan i hjælpe mig med
at finde ejeren
og vupti var adressen der

Elbarto

Fra : Diesell

Dato : 27-11-04 11:59

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efterlod en seddel i frontruden men det gav regn og personen har ikke
> ringet til mig endnu så tror nummert er visket ud .. kan i hjælpe mig

Er det virkelig lykkes dig?

Jesper

Fra : TDN

Dato : 27-11-04 12:03

> [...]
> efterlod en seddel i frontruden men det gav regn og personen har ikke
> ringet til mig endnu så tror nummert er visket ud .. kan i hjælpe mig

Jeg troede det var stoppet efter det kom frem at nogle snu tyve stod ved
grænsen og så den ferielæssede bil med hele familien køre syd på hvorefter
de snuppede nummeret og ringede til enten forhandleren (står ofte på
nummerpladeholderen) eller motorkontoret med en sang om at de havde påkørt
bilen og ønskede af komme i kontakt med ejeren, hvorefter de opsøgte ejeren
og tømte huset

Mvh
Thomas

Fra : Gevaldi

Dato : 27-11-04 13:16

TDN skriblede:

> hvorefter de opsøgte ejeren og tømte huset

Hvorfor opsøgte de ejeren, skulle de have hans
samtykke? :)

--
/Gevaldi

Fra : Diesell

Dato : 27-11-04 13:28

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> TDN skriblede:

> Hvorfor opsøgte de ejeren, skulle de have hans
> samtykke? :)

lol

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-11-04 13:33

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor opsøgte de ejeren, skulle de have hans
> samtykke? :)

Nej, de skulle ha' at vide hvor nøglen lå ;).

Fra : TDN

Dato : 27-11-04 14:31

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> TDN skriblede:

> Hvorfor opsøgte de ejeren, skulle de have hans
> [...]

Ja ja, der blev fummelfingret på tastaturet, jeg mente selvfølgelig at de
opsøgte bilejerens hus og tømte det

Mvh
Thomas