Nu brækker jeg mig over Top Gear
Fra : Thomas

Dato : 23-11-04 22:16

Hej NG

Nu er jeg sgu ved at brække mig over Top Gear. Jeg så det dog på BBC Prime,
så jeg kan ikke brokke mig over at det blev vist på dansk tv, men det bliver
det vel, på et tidspunkt.

De "debaterede" hvad den flotteste bil var, og Clarkson slog fast at det var
en Aston Martin DB7 ? Er den mand syg eller på stoffer? Bilen forinden
var en Lamborghini Miura....... jeg ved ikke om det er den flotteste, men
efter min mening en del flottere end den Aston Martin, jeg kan ikke se
skønheden i den vogn. Uanset hvad de debaterer ender det altid op med at
den Engelske bil er den bedste. Det show kan da ikke have andet end en
underholdningsværdi..........'

eller hvad mener I ?

aaah... rart at få lettet sit hjerte

Mvh

Thomas
Der valgte sin Fiat Duna fremfor en Aston Martin DB7, pga bagagerumsvolumen
på 500 liter

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-04 22:23

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> altid op med at den Engelske bil er den bedste. Det show kan da ikke
> have andet end en underholdningsværdi..........'

Jeg synes klart at en DB'eren er en flot designet bil, hvor Lambo'en er alt
for strømlinet og tydeligt bygget for optimal luftstrøm, mere end udseende.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Brizz

Dato : 23-11-04 22:39

> [...]
> skønheden i den vogn. Uanset hvad de debaterer ender det altid op med at
> den Engelske bil er den bedste. Det show kan da ikke have andet end en

Ja det er vel en smagssag..fin bil ja.

Underholdnings værdien er helt sikkert i top når jeg engang imellem får det
set...har jo hverken zulu eller BBc her.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 23-11-04 22:45

> var
> forinden

Bedømt på rent udseende synes jeg Aston laver nogle virkeligt smukke biler,
så der må jeg nok erklære mig uenig med dig.
Jeg har dog aldrig set den "in the flesh".
Mvh
Anders Olesen

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 22:51

> Bedømt på rent udseende synes jeg Aston laver nogle virkeligt smukke
> biler,
> så der må jeg nok erklære mig uenig med dig.
> Jeg har dog aldrig set den "in the flesh".

Jeg synes Aston var ufattelig grim i starten, men nu efter et par år er den
ganske ok.
Det hjalp også på det da jeg så en udsendelse på RTL med en stjernerig
tysker for forærede en Aston til sin MEGET kønne blondine datter....hun så
helt ok ud.

--
Tom

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-11-04 22:57

"[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Bedømt på rent udseende synes jeg Aston laver nogle virkeligt smukke
> biler,
> så der må jeg nok erklære mig uenig med dig.
> Jeg har dog aldrig set den "in the flesh".

Det har jeg :) - Så sent som for 14 dage siden, både Miura, DB7 og Vanquish.

Her er min prioritering:

1. Vanquish - Fordi den er så satans smuk og gennemført. Ren B&O på hjul.
2. Miura - Ganske enkelt forbløffende smuk bil når den ses live. - Elegant
som Vanquish.
3. DB7 - Enkel og stilet GT, men ikke samme nerve som Miura.

-M

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-04 23:22

> [...]

> biler,
> så der må jeg nok erklære mig uenig med dig.
> Jeg har dog aldrig set den "in the flesh".

Den er absolut lige så smuk, som den ser ud på billeder - og så meget
lavere.

Derudover har den en motorlyd der får "små" drenge til at svømme...

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Basil

Dato : 23-11-04 22:48

Thomas wrote:
KLIP
Det show kan da ikke have andet end en
> underholdningsværdi..........'
>
> eller hvad mener I ?

Det er ren underholdning, og ikke andet, for mig.
Det er dog god underholdning !
Kai

Fra : Jasper Norman

Dato : 23-11-04 22:54

Nu er skønhed eller mangel på samme nu engang en vanskelig ting at sætte
noget facit på...

Selv om du evt. mener at din kone/kæreste er smuk, er det ikke sikkert at
jeg mener det samme

Avs... Sorry

/Jasper

Fra : Thomas

Dato : 23-11-04 23:05

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> noget facit på...
>
> Selv om du evt. mener at din kone/kæreste er smuk, er det ikke sikkert at

Folk der kører Fiat Duna har hverken kone eller kæreste

Mvh

Thomas
Fiat Duna (rimer lidt på Fiat Dino)

Fra : Martin Vollert

Dato : 24-11-04 05:54

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> wrote in message news:NfOod.68294$Vf.3410643@news000.worldonline.dk...
> Thomas wrote:
> KLIP
> Det show kan da ikke have andet end en

Aston Martin til enhver tid.

> Det er ren underholdning, og ikke andet, for mig.
> Det er dog god underholdning !

Det er jo osse kun fordi du ikke har og sikkert aldrig får
råd til at købe de biler de tester.
Med mindre Kai dækker over "Kaffe Kai" ??

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : sode

Dato : 23-11-04 23:00

Clarkson slog fast at det var
> en Aston Martin DB7 ? Er den mand syg eller på stoffer? Bilen
> forinden var en Lamborghini Miura.......

Der er sgu' da forskel på hånd arbejde og indudesign ! ! !
desværre solgte the G-man sin sjæl og lod Italdesign ta' over.

Vh/Sode

Fra : Per O.

Dato : 24-11-04 10:58

KLIP
> [...]
> den flotteste, men efter min mening en del flottere end den Aston
> Martin, jeg kan ikke se skønheden i den vogn.

Sjovt nok har jeg det lige omvendt. Miuraen er jo en gammel svend, men smuk
har den aldrig været i mine øjne. Jeg synes nærmest den ligner et misfoster
af værste slags ... Men sådan er det jo med smag .. den kan diskuteres, men
der er ingen endegyldige svar.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 17:01

> [...]
> misfoster af værste slags ... Men sådan er det jo med smag .. den kan
> diskuteres, men der er ingen endegyldige svar.

Det er svært at diskutere smag, men som udgangspunkt ved jeg at jeg har
altid ret

--
Tom

Fra : Per O.

Dato : 25-11-04 00:35

Tom wrote:

> Det er svært at diskutere smag, men som udgangspunkt ved jeg at jeg
> har altid ret

Det er jo et vægtigt argument .. det kan jeg ikke lige finde noget at sige
til

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : .J.S...

Dato : 25-11-04 00:58

> [...]
> altid op med at den Engelske bil er den bedste.
> Det show kan da ikke have andet end en underholdningsværdi..........'

Ja ja , det er jo bare underholdning

Men jeg savner nu, hvad var det han hed Tiff ?, han kunne lave en powerslide
der ville noget !
Jeg synes hver anden klip man ser med Clarkson, der mister han bilen totalt
i et spin.

mvh/JS

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-11-04 06:50

".J.S..." wrote:

> Ja ja , det er jo bare underholdning

Præcis.. Efter at have set nogle bilprogrammer på Discovery hvor
de kører den "amerikanske stil" med at sige "ultimate" og
"extreme" en 7-800 gange pr. halvtimesafsnit, så er det ren fryd
at se TopGear og de gutters helt anderledes afdæmpede, men
humoristiske stil..

> Men jeg savner nu, hvad var det han hed Tiff ?, han kunne lave en powerslide
> der ville noget !

Tiff Nedell. Ja, han er sgu noget for sig selv..

> Jeg synes hver anden klip man ser med Clarkson, der mister han bilen totalt
> i et spin.

Jep, til gengæld er han ikke bange for at vise det og demonstrere
at det ikke er helt så let som Tiff får det til at se ud..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 29-11-04 18:20

On Tue, 23 Nov 2004 22:15:52 +0100, "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote:

>eller hvad mener I ?

Den der generede mig var at han kritiserede den nye Mini for
manglende plads på bagsædet og i bagagerummet. Den har altså
fuldt ud tilstrækkeligt med plads til målgruppen. Man kunne
sågar argumentere for at mere plads ville trække ned i
vurderingen.