bagpotte - pris?
Fra : CNS

Dato : 23-11-04 16:10

Hej,

Har endelig fået undersøgt min udstødning, som skramlede og knirkede løs,
hos Euromaster, og fik at vide at det var bagpotten, der var rustet op...
jeg fik et tilbud på 1500,- inkl. det hele - er det en ok pris, eller er der
nogen, der kender til et sted med nogle bedre priser..? Evt. i
Trekantsområdet. (vejle)?

Iøvrigt fik jeg lidt af et chok, da jeg fik at vide at vinterdæk til dyret
ville stå mig i 4000,- ... lyder det realistisk på sådan en ganske normal VW
Vento fra '92 at vinterdæk skal koste SÅ meget..?!

/Christian

Fra : Brizz

Dato : 23-11-04 16:21

> [...]
der
> nogen, der kender til et sted med nogle bedre priser..? Evt. i

Det lyder ikke helt ved siden af.

> [...]
VW
> Vento fra '92 at vinterdæk skal koste SÅ meget..?!

Hvis det er inkl. stålfælge er prisen ok.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : CNS

Dato : 23-11-04 16:38

> VW
>>
> Hvis det er inkl. stålfælge er prisen ok.

det var samme pris med stålfælge eller monteret på mine nuværende 15"
alu'er.. jeg fik sku lidt af et chok... havde regnet med priser i nærheden
af halvdelen(?)

/C

Fra : Brizz

Dato : 23-11-04 16:43

> det var samme pris med stålfælge eller monteret på mine nuværende 15"
> alu'er.. jeg fik sku lidt af et chok... havde regnet med priser i nærheden
> af halvdelen(?)

Synes godt nok det lyder dyrt hvis det skulle være uden fælge. Jeg har tit
med stor fornøjelse handlet med NDI i karlslunde.
Halvdelen af prisen = 2000 får du ikke vildt meget dæk for.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-04 08:38

CNS wrote:

> det var samme pris med stålfælge eller monteret på mine nuværende 15"
> alu'er.. jeg fik sku lidt af et chok... havde regnet med priser i
> nærheden af halvdelen(?)

Check www.reifenversand.com - jeg har købt Michelin Alpin 195/65*15 for
2200,- Monteret og afbalanceret for 400,- uden papir.

vh
Torben

Fra : FJ

Dato : 23-11-04 16:47

"CNS" <cns@FJERNDETTEosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville stå mig i 4000,- ... lyder det realistisk på sådan en ganske normal
> VW Vento fra '92 at vinterdæk skal koste SÅ meget..?!

Kik lige her.
http://www.billigedaek.dk/inetbutikken/dansk.asp

Fra : Michael Pagh [6000]

Dato : 23-11-04 17:45

Daws

Mht. dæk og fælge, så prøv at snakke med Seest Dækservice i Kolding. Handler
der selv og han har nogle rigtig gode priser.

Man-Fre -> 16-20
Lør-Søn -> 10-16

Han holder vistnok tidligt fri idag fordi han skulle et-eller-andet, men
hans nummer er 21821766

Held og lykke.

MVH
Michael Pagh

Fra : Brizz

Dato : 23-11-04 17:59

> Mht. dæk og fælge, så prøv at snakke med Seest Dækservice i Kolding.
Handler
> der selv og han har nogle rigtig gode priser.

Han har vel nogen BRAND gode priser? §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Michael Pagh [6000]

Dato : 23-11-04 18:27

Bahhh...

Godtnok ligger han ikke så langt fra det berørte område, men der skete ham
ikke noget, heldigvis.

MVH
Michael Pagh