lapning af dæk, hvor?
Fra : Rasmus

Dato : 22-11-04 17:45

Jeg er lige punkteret for anden gang i år, sidst gjorde det ikke så meget da
dækkene stod til en snarlig udskiftning alligevel, men nu har jeg knapt
rundet 3000km på mine nye dæk, og bingo endnu en skrue i dækket.

Hvor i Københavns området finder man en god reperatør til sådan et job? (jeg
bor i Birkerød)

mvh
Rasmus

Fra : Jørgen L.

Dato : 22-11-04 18:04

> [...]
> rundet 3000km på mine nye dæk, og bingo endnu en skrue i dækket.
>
> Hvor i Københavns området finder man en god reperatør til sådan et job?

Biri dækcenter på Bregnerødvej

Hilsen Jørgen

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 22-11-04 18:04

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundet 3000km på mine nye dæk, og bingo endnu en skrue i dækket.
>
> Hvor i Københavns området finder man en god reperatør til sådan et job?

Bendt

Fra : Martin P.

Dato : 22-11-04 18:39

> [...]
> rundet 3000km på mine nye dæk, og bingo endnu en skrue i dækket.
>
> Hvor i Københavns området finder man en god reperatør til sådan et job?

Ivar Jensen i Farum.

- Martin