Mazda 626 - data
Fra : Jan Holm

Dato : 21-11-04 22:11

Hej

Jeg er en rimelig ny ejer af en 626 fra 94. Jeg har ingen tekniske
papirer på den. Findes der noget på nettet. Det er ting som dæktryk,
væske tjeck, olie mængde/type osv jeg savner.

PFT

Jan Holm

Fra : FJ

Dato : 22-11-04 08:03

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en meddelelse
> [...]
> papirer på den. Findes der noget på nettet. Det er ting som dæktryk,
> væske tjeck, olie mængde/type osv jeg savner.

Hej
Køb en Haynes håndbog til din bil. Der står ALT og den er lynhurtigt tjent
ind igen.

Dæktryk= 32 foran / 28 bag. Olie= 5/40 fuldsyntetisk (MobilOne er bedst) og
der skal 3,7 Ltr. på hvis du også skifter filter.

Mvh:
FJ

Mazda 626 GT-V6

Fra : Jan Holm

Dato : 22-11-04 16:31

> [...]
> Dæktryk= 32 foran / 28 bag. Olie= 5/40 fuldsyntetisk (MobilOne er bedst)
> og der skal 3,7 Ltr. på hvis du også skifter filter.

Tak for svar, hmm endnu en ting til ønskesedlen. Tak for info, havde netop
kig
på den olie hos harald til 180 for 4 liter.. Mobil og Mobilone er det samme
?

Mvh
Jan Holm

Fra : FJ

Dato : 22-11-04 16:43

"Jan Holm" <no@spam.tia> skrev i en meddelelse

> [...]
> kig
> på den olie hos harald til 180 for 4 liter.. Mobil og Mobilone er det

Nej det er ikke den samme kvalitet. MobilOne er Mobils "super" olie og er
klart at anbefale.

Mvh:
FJ

Fra : Jan Holm

Dato : 22-11-04 20:41

FJ wrote:
> Nej det er ikke den samme kvalitet. MobilOne er Mobils "super" olie
> og er klart at anbefale.

Hvem har de bedste priser på den olie, mobilone ? har ikke tidligere
skiftet så meget olie, men regner med at gøre det fremover. Tankstationer
virker psyko dyre med olie, og de dyre olier syntes jeg ikke jeg ser ret
mange steder.

Mvh
Jan

Fra : FJ

Dato : 22-11-04 22:23

> [...]
> virker psyko dyre med olie, og de dyre olier syntes jeg ikke jeg ser ret

Bilka plejer at have den til fornuftig pris. Nu ved jeg ikke hvor du bor,
men de lokale auto-udstyrs butikker bør også have den.
4 Ltr. Mobil 1 bør kunne fås for omkring 250,- kr.

Mvh:

FJ