Utæt baglygte?
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-11-04 15:13

Hej i hytten

Er der nogen, der har en redningskrans?
Jeg mangler en!
Sagen er at der tilsyneladende kommer vand ind i bagagerummet.
Det er i venstre side af bilen.
Så begynder hjernen jo at rotere:
1) Det er en Ford (Sierra, for dem der ikke ved det
2) Vand i bagagerum.
3) Den blinker i utakt, når der trædes på bremsen.
= utæt ved baglygten!
Så der står jeg så nu.
Jeg har haft baglygten afmonteret og set efter utætheder.
Jeg har renset rundt om pakningen.
Jeg har fjernet alt snams, visne blade + diverse i nærheden.
Lige lidt hjælper det.
Hvordan kommer jeg videre?
At parkere bilen i garagen og bruge futterne er ikke en mulighed

Det ser ud til at vandet kommer ind gennem pakningen foroven,
lægger sig på pakningen forneden og når der så er nok af det,
så skriger vandet: ATTACK og hopper ind i bagagerummet.

Hvordan forhindrer jeg ovenstående?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (der burde bruge ble

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-11-04 15:44

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Hvordan forhindrer jeg ovenstående?

Undgår regnvejr ?

Spøg til side - på min DOHC havde jeg lidt samme problem - der var
sgu' gået rustmyrer i kanten til bagklappen - under gummilisten

da det var lavet, holdt den tæt igen

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-04 15:44

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Undgår regnvejr ?

Har du egentlig stadig de 2 hvide sidespejle til Sierra?

-M

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-11-04 15:59

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev :

>Har du egentlig stadig de 2 hvide sidespejle til Sierra?

Jeg ved ikke om Brormanden har snoet dem ....... men jeg kan da kigge
efter når jeg har et ærinde i stalden

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Henrik

Dato : 20-11-04 16:20

lav nogle huller i bunden af lygten

Henrik

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-11-04 16:41

"Henrik" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> lav nogle huller i bunden af lygten

Løser vist ikke problemet.
Vandet kommer ikke ind i lygten, det ligger bagved lygten.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-11-04 19:07

> Jeg ved ikke om Brormanden har snoet dem ....... men jeg kan da kigge
> efter når jeg har et ærinde i stalden

Super godt, men det haster ikke. - Bare sådan ved lejlighed.

-M

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-11-04 16:40

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Undgår regnvejr ?

og snevejr, tåge + alt andet vådt incl. vask.
Tror ikke det er realistisk

> Spøg til side - på min DOHC havde jeg lidt samme problem - der var
> sgu' gået rustmyrer i kanten til bagklappen - under gummilisten
>
> da det var lavet, holdt den tæt igen

Vil kigge!

--
mvh Uffe