Fjernbetjening til Webasto benzinfyr
Fra : Snavox

Dato : 20-11-04 13:29

Hej.

Vi har købt en brugt Saab med ovenstående monteret. For os vil det være
smart med en fjernbetjening. Ved nogen, om sådan en kan købes brugt også -
jeg blev ret chokeret over at se priserne på en ny fjernbetjening på
Webastos danske hjemmeside!

Eller vil man kunne bestille en fjernbetjening eller sågar en GSM-betjening
i et udland og så være sikker på, at den fungerer?

Venlig hilsen

Poul Christensen

Fra : Kim

Dato : 20-11-04 13:44

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller vil man kunne bestille en fjernbetjening eller sågar en
> GSM-betjening i et udland og så være sikker på, at den fungerer?

Her er et link til en GSM fjernbetjening på EBAY men der er flere slags
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9958&item=4503626599&rd=1&ssPageName=WDVW
Mvh. Kim

Fra : Snavox

Dato : 20-11-04 15:52

Hej.
> Her er et link til en GSM fjernbetjening på EBAY men der er flere slags
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9958&item=4503626599&rd=1&ssPageName=WDVW

Takker! Der er mange muligheder, kan jeg se. Og til HELT andre priser end de
officielle.

Venlig hilsen

Poul