Nyt batteri (tidligere lænke?)
Fra : Peter Fjelsten

Dato : 18-11-04 23:30

Svende på dk.fritid.bil,

Min Sharan 1,9 TDi skal have ny 80 Ah akkumulator - den gamle er helt
død (1,5 V!).

Jeg mener det for nogen tid siden blev nævnt i gruppen, at VWs
originale akkumulatorer var rigtigt gode (mit står der Varta på) - men
den besked synes at mangle. Kan nogen genposte den besked - eller sende
den til mig?

Eller ved nogen hvor jeg kan købe en 80 Ah akkumulator til en fornuftig
penge og af fornuftig kvalitet i morgen fredag i Århus?

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>

Fra : Kim S

Dato : 19-11-04 09:13

"Peter Fjelsten" <nospam@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Svende på dk.fritid.bil,
>
> Eller ved nogen hvor jeg kan købe en 80 Ah akkumulator til en fornuftig
> penge og af fornuftig kvalitet i morgen fredag i Århus?

Bilka har tilbud på Bosch Silver-batterier.

Mvh, Kim

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 19-11-04 15:59

Kim S wrote in Message-ID:
<419dab0a$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Bilka har tilbud på Bosch Silver-batterier.

Desværre for små - jeg skal bruge (mindst) 80 Ah.

Andre idéer - til steder der har lørdagsåbent?