Webasto P vs. C
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-11-04 14:14

Webasto er jo kommet med en ny model P.
Efter hvad jeg kan hitte ud af, så er der tale om en (betydeligt) forbedret
model C...

Er der nogen her der har fået sådan en P'er monteret ???
Eller er der nogen der har set den i funktion, og kan fortælle om den
virkeligt er betydeligt hurtigere end C'eren....?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : ENN

Dato : 18-11-04 16:16

Forskellen er software mæssig, en P kører med nedsat pumpeeffekt de første x
minutter derved er det vand der når kabinen meget varmere og en hurtig
opvarmning finder sted. Udover denne software er den identisk med en TT C

Den giver en markant hurtigere opvarmning af kabinen (hvor en TTc ville tage
10 minutter tager en TT p 5)

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-11-04 17:15

ENN skrev:
> "Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse

> Den giver en markant hurtigere opvarmning af kabinen (hvor en TTc
> ville tage 10 minutter tager en TT p 5)

Og det er jo dét man vil ha'
Merprisen er cirka 1.000 kroner, og de lyder til at være godt givet ud

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her: