Provokerende SMS fra Molslinien
Fra : Madsen

Dato : 18-11-04 15:25

Forestil jer at stå pisse tidligt op. Tage sin bil og køre fra Randers -
overveje om man nu skal tage færgen fra Århus i det her stormvejr. Kører
alligevel videre. 5 km før Storebæltsbroen modtages synkront en SMS fra
Storebælt og en RDS trafikmelding om at broen er lukket.
Så går der lige 3 minutter - så kommer der en SMS fra Molslinien om, at alle
færger sejler planmæssigt.

Jeg tog det som et tegn og opgav at komme til Djævleøen i dag..

Jacob

Fra : BJ

Dato : 18-11-04 15:29

KLIP

Hmmmm.... http://www.molslinien.dk/

--
Bjørn J.

Fra : JEY

Dato : 18-11-04 15:45

> Jeg tog det som et tegn og opgav at komme til Djævleøen i dag..

En jyde mindre... jubiiii

Fra : BJ

Dato : 18-11-04 15:50

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En jyde mindre... jubiiii

Tjaee .. sæt nu han bor der..;)

--
Bjørn J.

Fra : Madsen

Dato : 18-11-04 18:21

> "JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjaee .. sæt nu han bor der..;)

Har gjort - fik nok...

Fra : BJ

Dato : 18-11-04 19:09

"Madsen" <Q@2.DK> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har gjort - fik nok...

At komme hjem eller bo der..?..

--
Bjørn J.

Fra : Juel

Dato : 18-11-04 17:13

> Jeg tog det som et tegn og opgav at komme til Djævleøen i dag..

Hehe sådan en stor tjeneste kan vi jo umuligt gi jer

Mvh
Morten