Helsingør motorvejen Lidt OT
Fra : Brizz

Dato : 18-11-04 09:58

Er der nogen der har en ide om hvad de har gang i på helsingør motorvejen
med de stolper de sætter op? JEg har set dem fra omkring glostrup og hele
vejen op til lyngby hvor de står med et par km mellemrum i midterrabatten og
en lige over for i en af siderne. På en enkelt af dem er der sat noget
elektronisk tavle op.
Nogen der aner hvad de skal bruges til engang?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 10:58

On Thu, 18 Nov 2004 09:58:05 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>elektronisk tavle op.
>Nogen der aner hvad de skal bruges til engang?

Du har nok ikke hørt trafikradio Der skal opsættes
informationstavler til det store vejarbejde, hvor man skal udbygge
motorring 3 med et ekstra spor i hver retning. Formålet er at håndtere
hastighedsgrænser, orientere om spærrede baner længere fremme osv. Alt
det de kunne have på tavler ville helt klart forvirre en stresset
gennemnitsmorgenbilist
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Brizz

Dato : 18-11-04 11:04

> Du har nok ikke hørt trafikradio

Næ tager det som det kommer... er jo timelønnet

> [...]
> hastighedsgrænser, orientere om spærrede baner længere fremme osv. Alt
> det de kunne have på tavler ville helt klart forvirre en stresset

ALT kan forvirrer en morgenbillist på den strækning.. holder mig gerne væk
hvis muligt.
Hvornår går arbejdet egentlig igang deroppe og hvad regner man med i tid?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 11:29

On Thu, 18 Nov 2004 11:04:26 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

<...>

>ALT kan forvirrer en morgenbillist på den strækning.. holder mig gerne væk
>hvis muligt.
>Hvornår går arbejdet egentlig igang deroppe og hvad regner man med i tid?

Jeg mener, det er til foråret, men mon ikke der kommer en massiv
informationskampagne, man skal formodentlig have nogen lokket over i
de kollektive eller til at vælge alternative veje i perioden, ellers
går det da helt i ged. Varigheden er så vidt jeg husker ca. 5 år.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Brizz

Dato : 18-11-04 11:47

> Varigheden er så vidt jeg husker ca. 5 år.

Fååååårk det er lang tid med konstant kø og problemer.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 11:59

On Thu, 18 Nov 2004 11:47:07 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Fååååårk det er lang tid med konstant kø og problemer.

Jeg overdrev lidt i forhold til hvad VD selv siger:

http://www.vejdirektoratet.dk/dokumentniveau.asp?page=document&objno=74478

--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Brizz

Dato : 18-11-04 12:46

> Jeg overdrev lidt i forhold til hvad VD selv siger:
>
> http://www.vejdirektoratet.dk/dokumentniveau.asp?page=document&objno=74478

Ja de tror selv på 4 år..også siger jeg...+ det løse

Men forstår ikke at de stopper den ved glostrup og ikke fortsætter den de
sidste 1½-2 km til motorvejs udfletningerne til holbæk og syd motorvejen.
for flytter man ikke bare knudepunktet til glostrup med det der?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Basil

Dato : 18-11-04 15:47

Brizz wrote:

> Fååååårk det er lang tid med konstant kø og problemer.
>
> Mvh Brian
> ---
> www.gronaerten.dk

Jeg bor lige op af DISA i Herlev, og kører et stop sydgående hver morgen.
Det bliver sgu ikke sjovt i 4 år
Kai

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-11-04 18:54

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev :

>Fååååårk det er lang tid med konstant kø og problemer.

sådan er det jo allerede i dag ;(

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Brizz

Dato : 19-11-04 23:06

> sådan er det jo allerede i dag ;(

Kun på visse tider af dagen. Med det her arbejder frygter jeg for det bliver
længere tid ad gangen og måske hele dagen?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-04 11:07

Brizz wrote:
> [...]
> enkelt af dem er der sat noget elektronisk tavle op.
> Nogen der aner hvad de skal bruges til engang?

Et gæt er trafikregulering under den kommende udvidelse af Motorring III -
og forhåbentlig permanent derefter. Det er hårdt tiltrængt.

--
vh
Torben