Lveringstider fta Dækonline
Fra : PSG

Dato : 17-11-04 22:53

Hej

Jeg er sq noget pikeret over leveringstiderne fra DækOnline. Jeg bestilte
nyt vinterfodtøj til bilen d. 31.10. D. 5. november ringer de så og siger at
der åbenbart er problemer med mit kreditkort. Ok, laver så en bankoverførsel
samme dag (5. nov.) Jeg har så rykket to gange for en leveringsdato. I dag
får jeg så en mail om at dækkene forventes leveret d. 24.11! 19 dages
leveringstid er bare ikke i orden, men er det almindeligt at man skal
påregne så lang leveringstid. I så fald må man vel hellere bestille nye
somersutter snart

- Patrick

Fra : Mogens

Dato : 17-11-04 22:58

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> I dag får jeg så en mail om at dækkene forventes leveret d. 24.11! 19
dages
> leveringstid er bare ikke i orden, men er det almindeligt at man skal
> påregne så lang leveringstid.

Glæd dig over, at det formentligt betyder, at dækkene
ikke tages fra et lager, men er splinternye!
(det var mine, sidst...)

Fra : Martin P.

Dato : 17-11-04 23:07

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Glæd dig over, at det formentligt betyder, at dækkene
> ikke tages fra et lager, men er splinternye!
> (det var mine, sidst...)

Jep.

De to gange jeg har bestilt derfra har jeg haft dækkene inden for samme
arbejdsuge og flere dage før den leveringsdato de havde sendt mig, så jeg
kan ikke klage over servicen og de får generelt også god omtale af deres
leveringstider.

Men som sagt skal du vist bare glæde dig over at du sikkert får nye dæk

- Martin

Fra : PSG

Dato : 17-11-04 23:44

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse

> Jep.
> Men som sagt skal du vist bare glæde dig over at du sikkert får nye dæk

> - Martin

Tjo, de skriver i en af deres mail at de vil undersøge hvilke af deres
forhandlere der har det bestilte dæk på lager, så det er jo ikke sikkert at
de er så nye endda. Jeg synes blot at næsten 3 ugers leveringstid er i
overkanten (og det er ikke på grund af de rentedage jeg mister)!

- Patrick

Fra : Martin P.

Dato : 18-11-04 11:02

> [...]
> de er så nye endda. Jeg synes blot at næsten 3 ugers leveringstid er i
> overkanten (og det er ikke på grund af de rentedage jeg mister)!

Så ring til ham svenskeren de har på deres hotline og brok dig.

- Martin

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-04 11:09

PSG wrote:
> [...]
> orden, men er det almindeligt at man skal påregne så lang
> leveringstid. I så fald må man vel hellere bestille nye somersutter

Tjah - jeg har max. ventet 1 uge når jeg har bestilt fra tyskland - til
gengæld er det billigere De danske forhandlere skal snart oppe sig hvis
de skal overleve på længere sigt.

--
vh
Torben

Fra : HH

Dato : 18-11-04 19:06

Har du så en god adresse til en tysk forhandler ??

HH

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-11-04 09:36

HH wrote:
> Har du så en god adresse til en tysk forhandler ??

www.reifenversand.com - bemærk .com. Jeg har kun gode erfaringer - ligeså
har en del fra dk.fritid.motorcykel. Jeg har købt både bil og mc-dæk.

--
vh
Torben

Fra : HH

Dato : 19-11-04 18:34

Mange tak for adressen.
Men dækkene er ikke billigere end hos dækonline.
Dem jeg skal bruge var 50 kr. dyrere, og så ved jeg ikke engang om fragten
er med i prisen fra Tyskland.

Hilsen HH

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-11-04 10:54

HH wrote:
> Mange tak for adressen.
> Men dækkene er ikke billigere end hos dækonline.
> Dem jeg skal bruge var 50 kr. dyrere, og så ved jeg ikke engang om
> fragten er med i prisen fra Tyskland.

Humlen er bare altid at sammenligne priser. Til MC er det mere klart da
forhandlerne næsten aldrig har det man skal have på lager - til gengæld er
de dyre når de kommer.

--
vh
Torben

Fra : HH

Dato : 19-11-04 18:34

Mange tak for adressen.

Fra : Finn Petersen

Dato : 19-11-04 22:04

jeg har bestilt dæk hos daekonline, men kan ikke blive klog på deres kontonr.
deres support skriver: 3001101099
Men er der ikke også et reg.nr.???

mvh
Finn

Fra : HH

Dato : 20-11-04 23:27

Jeg har køb dæk hos dækonline.dk.
Deres reg.nr. er: 3001
og deres kontonr. er: 3001101099

Jeg ringede til deres pengeinstitut for at få bekræftet det, da jeg skulle
overføre penge til dem, og det virkede fint.

Har i øvrigt lige bestilt hos dem igen.

Hilsen HH